Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

24=17

Nu, nu sunt corigent la matematica, cel putin asa sper… Matematic ce scrie la titlu este fals, insa pentru mine, astazi este adevarat :D.

De ce? pentru ca ziua de 24 ianuarie 2010 insemna ca eu am implitit 17 ani :D. Nu scriu postu’ asta ca sa primesc felicitari, vreau doar sa relatez unele chestii din anul 17 al vietii mele :).

Nu stiu daca sunt chestii prea deosebite. A mai trecut 1 an, singurele lucruri in plus fata de anul trecut sunt cre’ca vreo 7 centimetri 3 kile si niste riduri :)).  In anul 17 mi’am facut blog si sunt fericit de acest lucru, da’ nu vreau sa insist aici pentru ca tocmai am scris despre blog acu’ cateva zile .

Am reusit sa schimb unele lucruri la mine in decursul ultimului an. Schimbari de care sunt multumit, as putea sa zic ca mi’am gasit un traseu pe care sa il urmez in viata, lucruri la care acu’ un an nu ma gandeam, deci probabil m’am maturizat. Mi’am schimbat unele idei, mi’am schimbat stilu’ vestimentar, ce mai, m’am schimbat :D.

Astazi, de ziua mea, pot sa spun ca ma afecteaza criza, asa ca, cu parere de rau, nu va veti imbata nici unul astazi pe banii mei 😀 si evident nici nu va veti ghiftui. Momentan ce am sunt 17 ani si o viata inainte o viata deloc prea usoara. 😀

Fara prea multa vorbarie, la multi ani mie ! 😀

7 răspunsuri la „24=17

  1. Irina Ianuarie 24, 2010 la 11:16

    La multi ani >:D< , sa fii fericit, sanatos si tot ce iti doresti tu sa ti se indeplineasca. (ti-am trimis un mesaj pe numarul tau dar nu stiu daca e cel corect :d)

  2. Alex Ianuarie 24, 2010 la 11:25

    @ Irina
    :”> am o problema…nu imi gasesc telefonul. Si mai e si inchis:)))

  3. Vlad Ianuarie 24, 2010 la 11:31

    La multi ani :>

  4. Cornel Ianuarie 24, 2010 la 12:18

    Hai sa-mi traiesti.

  5. Angella Ianuarie 24, 2010 la 15:54

    La multzi ani…>:D:D<:*

  6. Alex Ianuarie 25, 2010 la 00:38

    Multumesc tuturor pentru toate urarile. Multumesc si celor care nu mi’au urat nimic dar stiau ca azi este ziua mea :), poate alta data isi vor aduce aminte 🙂

  7. Fulga Ianuarie 25, 2010 la 21:00

    la multi aanii [chit ca azi e 25]. si la multi baani. si la multe gagici :>. si sa fii si sanatos [asta e defapt cel mai important 😕 :D].
    la multi ani inca o data si ne auzim >:D<

Lasă un răspuns

