Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Credeţi în magie sau…

Am văzut filmuleţul de la articolu’ lui Cabral şi mă gâmdeam să vă intreb, pe voi, cei care citiţi pe aici: Voi credeţi în magie?

Acesta este filmuleţul. Eu cunosc un tip, care făce/făcea trucuri cu cărţi aşa că ştiu oarecum cu ce se mănâncă „industria” asta. Părerea mea este că tot ce tine de „magie” sunt, de fapt, trucuri şi îndemânare. Nu există oameni  „înzestraţi” cu puteri speciale sau mai ştiu eu ce. În domeniul acesta nu se poate spune că există chestii inexplicabile. Oamenii care au succes în acest domeniu au nişte talente şi o îndemânare ieşită din comun, îndemânare care îi ajută să ne păcălească cu ajutorul iluziilor optice etc.

Aşadar, voi ce parere aveţi, trucuri sau magie? 😀

P.S. Pentru că schimbările ar trebui sa vină odată cu începutul săptămânii m’am decis ca de acum înainte să scriu cu diacritice. Vreau susţinere pentru că ma cam bate tastatura asta în română.

6 răspunsuri la „Credeţi în magie sau…

  1. Alina Ianuarie 25, 2010 la 22:34

    nu cred în magie. sunt doar trucuri si atât. trucuri făcute de oameni talentaţi. şi în legătură cu scrisul cu diacritice, te vei obişnui repede. Mie mi se pare drăguţ scrisul cu diacritice. 🙂

  2. Dragos Ianuarie 25, 2010 la 22:54

    Magia , nu pot sa cred ca exista , dar pot cu siguranta sa apreciez istetimea , talentul cu care „magicienii” is fac trucurile…mi se pare genial sa fii in stare sa prostesti oamenii in halul asta … prin talentul si istetimea ta sa ii faci sa creada in lucruri supranaturale , sau daca nu , macar sa-si puna o intrebare…tot respectul pentru acei oameni. Scrisul cu diacritice…apreciez dar nu garantez ca iti voi urma si exemplu:))

  3. Alex Ianuarie 25, 2010 la 22:58

    @Dragoş
    Stai amice liniştit, tu poţi să scrii cum vrei, ideea e sa scrii în română şi să fii coerent.

  4. cristi Ianuarie 29, 2010 la 12:11

    magia ……. sa nu injur :)) toti fac scamatorii nimic mai mult ..

Lasă un răspuns

