Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Ce se poartă?

Apropo de articolul lui zoso şi de cât de proşti sunt românii.

În caz că nu va’aţi dat seama, iarna asta se poartă frigu’. Dacă iţi este frig eşti în trend şi dacă îţi este frig in haine de firmă deja eşti cel mai tare din parcare. Mă întreb, atât de jalnici am ajuns incât să punem părerea altora despre noi, pentru că in fond, la asta se referă „a te îmbrăca la modă” să fii in ton cu ceilalţi, să vrei să pari mai special decât ceilalţi fiind în pas cu moda, înaintea sănătăţii şi confortului nostru? Şi mie îmi place să mă îmbrac cât mai bine, şi mie imi place să mă imbrac cu ce îmi stă mai bine, da’ asta nu înseamnă că la -25 de grade mă îmbrac în haine de toamnă PENTRU CĂ AŞA ÎMI STĂMIE  BINE. Nu vere, la -25 de grade las moda deoparte şi caut întâi să mă protejez. Dacă reuşesc să arăt şi bine ăsta e un plus.

Duminică am fost şi eu învăţat minte. De atunci pun caciulă, 2 perechi de pantaloni, fular şi manuşi. Că se întâmplă să îmi fie în continuare frig la faţă e altceva, ce să fac, să port o mască?

În plus, tăranului de la noi, îi place să poarte haine de firmă, ca să fie mai şmecher nu? Păi dacă eşti barosan şi îţi permiţi haine de toamnă care sunt de firmă, nu ar trebui să îţi permiţi şi haine groase de iarnă, tot de firmă? Mall’urile sunt pline cu îmbrăcăminte de sezon.

Totuşi vedem oameni de’ăştia peste tot, tot timpul, nu îi trezeşte geru’ la realitate, sau îi vor trezi bolile?

4 răspunsuri la „Ce se poartă?

  1. Alina Ianuarie 27, 2010 la 19:00

    Nu înţeleg de ce te interesează de alţii? Din partea mea să umble fără haine, care-i problema? Şi a fi în trend nu înseamnă să porţi haine de firmă!

  2. Claudiaa Ianuarie 27, 2010 la 19:08

    Alex. Tu inca nu te-ai lamurit
    ?:)) Romanu’ pana nu se arde odata nu se invata minte . Asa fac cam toti adolescentii . Se imbraca subtire iar apoi racesc sau apar alte pb mai grave . Nu pot sa zici ca e o moda sa te imbraci subtire , doar ca toti vor sa arate un plus de superioritate fata de altii . ex: Unu se crede mai ”smecher” daca e intr-o haina de piele pe vremea asta pe langa unu cu o geaca mai groasa . Astea sunt niste mofturi si niste impresii . Fiecare se imbraca cum vrea .Daca aleg modul asta si se incapataneaza ei vor avea de suferit !

  3. Alex Ianuarie 27, 2010 la 19:36

    @Alina
    Nu e ca şi cum mi’ar păsa. Pur şi simplu nu înteleg prostia unora. Cum să te plângi că mori de frig când tu eşti îmbrâcat în nişte „jambilici” 😀
    Claudiaa
    De fapt românu’ nu se prea învaţă minte nici după ce se arde de mai multe ori.

  4. cristi Ianuarie 29, 2010 la 12:11

    ma de multe ori inseamna si sa porti haine de firma si is mai bune

Lasă un răspuns

