Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Un fel de leapşă…

Aşa cum zice şi Cornel… Da, este un fel de leapşă despre vise. Răspund la ea doar pentru a răspunde, pentru că acu’ la început nu cred că am de spus prea multe.

Ideea de vis la mine este puţin cam relativă, nu am fost niciodată un visator, nici noaptea nu prea visezi, nici reverii nu prea am aşa că nu ştiu cât de bine aş putea onora această leapşă.

Nu îmi pot aminti dacă am visat cu adevărat la ceva vreodată, nu pot să îmi amintesc dacă am încercat vreodată să lupt pentru un vis. Când eram mic şi făceam fotbal probabil visam să ajung fotbalist, de vreo 4 ani visul ăsta nu mai poate fi indeplinit, m’am lăsat de fotbal, visul s’a stins.

Acum, cred ca visul meu este doar un vis, nu un ţel care ţin să îl ating, visez să joc baschet, să ajung la un colegiu în America şi să joc baschet, nu pot să lupt pentru acest vis. Sănătatea nu imi permite performaţa, starea materială nu imi perminte să ajung peste ocean 😀 .

Am nişte scopuri în viaţa, acele scopuri nu vreau să le numesc vise, pentru că nu aş accepta să nu le ating, în timp ce un vis aş accepta oricând să nu se îndeplinească. Scopurile sunt destul de banale dar totuşi să vi le împărtaşesc. Doresc să mă aşez la casa mea în câtiva ani, probabil după ce termin facultatea ( Facultatea de jurnalism probabil), mi’ar surâde să lucrez la un radio sau la un ziar, pe la 30 de ani cel mult îmi doresc copii. Nu sunt vise, este un plan de viaţă, nu e deloc bătut în cuie…

Nu am vorbit prea mult despre vise, după cum am şi spus, nu sunt în stare să vorbesc despre ele, totuşi sper să fi fost îndeajuns…

Un răspuns la „Un fel de leapşă…

  1. Alina Ianuarie 31, 2010 la 09:22

    Chestia cu jucatul in American, chiar daca erai sanatos, nu te puteai gandi, doar cand aveai 7-8 ani. Acum e prea tarziu. Pai si scopurile pot fi numite vise, adica tot de pe acolo sunt.
    Succes!

Lasă un răspuns

