Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Tu poţi fi acuzat că stai prea mult la calculator?

Eu DA! În primul rând sunt acuzat ca orice adolescent de parinţi, mai exact de mama, apoi de fratele meu mai mic (evident el spune asta pentru că din cauza mea stă el mai puţin) şi nu în ultimul rând pot sa ma acuz eu, pe mine însumi că stau prea mult.

Nu ştiu dacă intru neapărat în categoria „adolescenţilor dependenţi de computer”. Până la 16 ani nu am avut computer acasă, de când am au fost momente în care nu am avut sau nu mi’a functionat. Nu am murit fără, nu tremuram, nu făceam pe nebunu’. Doar am înlocuit timpul petrecut la PC cu citit, televizor, plimbări etc.

În ultimul timp, petrec destul de mult timp în faţa monitorului, dacă aş face o medie cred că aş fi între 8 şi 10 ore pe zi. E mult? Nu, E FOARTE MULT, sunt de părere că e exagerat de mult ca şi timp, însă nu regret neapărat timpul pe care il petrec „în lumea virtuală”. Evident sunt şi zile când stau şi mai puţin, zile când mai dorm, citesc, ies la plimbare sau am alte treburi :D. Aşa cum spuneam, deşi petrec foarte mult timp la PC, nu cred că este un timp pierdut. De obicei citesc diferite articole pe diferite bloguri, stau pe twitter, vorbesc pe YM, sau mă joc Counter Strike sau AoE :D. Oricum majoritatea timpului mi’l ocup cu informare în diferite domenii, scriind pe aici pe blog, deci nu e ca şi cum aş sta toata ziua pe Hi5 sau jucandu’mă zeci de ore un joc care îţi omoară sufletul ( foarte profund nu? :))) )

Totuşi, de ce mă acuz pe mine însumi? Simplu, pentru că sunt frustrat. Pierd foarte mult timp, in faţa acestui căcat şi nici nu pot să mă laud că ştiu să fac prea multe. Nu mă laud cu prea multe cunoştinţe de photoshop, webdesign nu ştiu deloc, cu javascript la fel, cât despre Office, ştiu mai puţin decât mi’aş dori să ştiu. Aceste competenţe m’ar ajuta mult pe viitor, aceste comptenţe pe care eu le stăpânesc mai mult sau mai puţin.

Eu aş putea să mă consider un caz fericit. Sunt mulţi care o duc mai prost ca mine chiar dacă petrec la fel de mult timp la calculator. Sunt curios, câti dintre cei care petrec o mare parte a timpului lor în faţa computerului, ştiu să facă ceva cu el? Ce fac tinerii din ziua de azi în faţa calculatorului?

În final repet întrebarea de la titlu: Tu poţi fi acuzat că stai prea mult la calculator?

9 răspunsuri la „Tu poţi fi acuzat că stai prea mult la calculator?

  1. Alina Februarie 3, 2010 la 09:46

    Poate pentru ca sunt fata, poate pentru ca nu am obiceiul sa ma joc, poate pentru ca mai am si alte chestii de facut, eu nu stau mult. Sunt zile in care stau cu el deschis, dar fac altceva. Mi-ar placea si mie sa scurtez chiar si timpul pe care il petrec cu ceva mai interesant.

  2. marius :) Februarie 3, 2010 la 10:39

    Lasa alex , am trecut si eu printr’o perioada d’asta 🙂 8 -10 ore in fata pc’ului invatand programare si multe prostii care m’au ajutat la vremea respectiva. Stii ce m’a schimbat? O prietena la care tin mult si cu care am 3 luni si niste prieteni care nu te lasa sa stai in casa:D. O sa vezi ca o sa te plictisesti o data de scrisul pe blog de stat la pc, O sa ai o noua revelatie.. cum a fost si cu hainele largi :). Ai grija de tine !

  3. Cornel Februarie 3, 2010 la 12:25

    Habar n-am. Cred că da. Ideea e că nu renunț la altceva ca să stau la calculator. Stau la calculator când nu am altceva ce face :). Mai grav e că nu prea am ce face toată ziua. Da’ vine ea vara 😀

  4. Alex Februarie 3, 2010 la 12:38

    Da, este problema şi de anotimp, vara stăteam aroximativ 4 ore pe zi :).
    @Marius
    Îmi place aia cu revelaţia ;)), când o să am lucruri buna de facut afară, voi ieşi sigur :D, da’ voi continua cu scrisul pe blog, voi renunţa la alte activităţi :D.

  5. u'r bro edy Februarie 4, 2010 la 19:53

    nu o pot numi o problema :P… statul la pc;))..cu ajutorul pc`ului imi omor timpul…. dar… (intotdeauna exista un „dar…”) odata c primesc un telefon cu mesajul „hai afara.. hai la un suc .o vodka.. etc… ) nu stau sa ma gandesk d 2 ori …. niciodata nu am sa imi pun intrebarea „sa stau in casa sau sa ies afara „:P ..

    😛

  6. Alex Februarie 4, 2010 la 20:17

    @Edy
    Nici eu nu pun statu’ la calculator pe primu’ loc, tre’ să fii prea „addicted”. Eu obisnuiesc să ies din casă cu un scop :D.

  7. Pingback:Scurte, de luni « Blog Prost…

  8. Danytz Noiembrie 6, 2010 la 10:07

    si eu stau mult , mai mult decat tine poate dar asta doar din cauza ca nu am ce face :)) nu e nimic daca stai nu mori 😉

  9. denn Aprilie 7, 2011 la 19:27

    corect man tre sa iesim afara

Lasă un răspuns

