Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Scurte, de luni

Sunt fericit că reuşesc să scriu ceva dupa o săptămână de vacanţă.
  • 1st of all, a început şcoala, semestrul 2, vreau şi sper că semestru’ ăsta o să învăt mai mult, o să îmi pese mai mult de şcoală and others bullshits. ( Dacă vă sună cunoscut ce tocmai aţi citit înseamna ori că m’aţi mai citit, ori că ma cunoaşteţi, ori v’aţi spus şi voi aceleaşi lucru la vremea voastră ) 😀
  • Nu am prea scris în ultimele zile, după cum am anticipat. Fericiţi cei pe care nu i’am mai plictisit cu tâmpeniile mele, fericiţi cei din lista mea de Y!M care nu au mai primit niciun Mass cu privire la ultimele chestii pe care le’am scris (implicit niciun mass de la mine).
  • Că tot vorbesc de Y!M, vreau sa aduc la cunoştinţa celor din lista mea, care obişnuiesc să îmi citească stupidele rânduri, că se pot abona la blogul meu prin e’mail, folosind butonul din stânga, primiţi mailuri cu ultimele articole. Mail’u e mai puţin stresant decât mass’urile, parerea mea :))
  • Postu’ ăsta nici nu ştiu exact de ce îl scriu. A da, pentru trafic, scriu ca să am tot mai multe vizite zilnic, cât mai mulţi unici, poate cândva ajung mare blogăr. (observaţi ironia nu? :D)
  • De săptămâna trecută mă număr printre cei 700.000 de români cu cont pe Facebook aşa cum s’a grăbit să mă laude şi frate’meu. Am făcut asta pentru că fiind un „addicted” după calculator (din nou ironic) asta ar fi cireaşa de pe tort într’un fel, după blog, twitter şi timp pierdut la Counter Strike. Trebuie să îmi conturez serios viaţa mea virtuală :)). Aşadar cei care vor anturaj cu mine mă pot găsi şi acolo (Vezi contact în stânga).
  • Că a venit vorba de reţele sociale. Eu am un fel de regulă, discuţiile ce încep pe reţele sociale se discută pe reţele sociale, deci dacă vreţi să râdeţi de pozele mele de pe facebook, o faceţi pe facebook, dacă vreţi să îmi ziceţi ceva despre vreun articol pe blog, aveţi casuţa frumoasă pentru comentarii ziceţi ce aveţi de zis :D.
  • Dacă eu am făcut o pauză de la scris nu acelaşi lucru s’a întamplat cu Cornel. Tipu’ şi’a regăsit pofta de scris, dacă vă place să citiţi bloguri, aruncaţi un ochi şi pe acolo din când în când, veţi găsi chestii interesante :D.
  • Aseară cred că am descoperit culmea limbii romăne, să faci o greseala gramaticală în DEX, in fine, pe site’ul dexonline. Vedeţi aici. Să îmi spuneţi dacă greşesc, pentru mine e ca şi cum ai scrie o reţetă greşită într’o carte de bucate.
  • M’am trezit dimineaţa cu o durere iritantă în gât, chiar când credeam că o duc bine cu sănătatea. Probabil e de la o halbă de bere rece băută aseară.
  • Prima zi de şcoală din semestru’ 2 a fost ok, pentru că am avut un orar relativ uşor, plus că profa de chimie s’a gândit să se îmbolnăvească ca să ne scutească de un chin in plus. Mâine e mai aiurea, am mate şi altele, totuşi sper să joc baschet la ora de sport :).

Cam atât, am început de luni, sper să îmi meargă bine toată săptămâna. Pace 😀

4 răspunsuri la „Scurte, de luni

  1. Alex Februarie 8, 2010 la 19:03

    da’ bă avem o regulă :))).

  2. Alina Februarie 8, 2010 la 22:06

    Chiar e o competiţie între tine şi ăla micu’ ?

  3. Alex Februarie 8, 2010 la 22:14

    @Alina
    nu după mine :)). Poate aşa vede el asta. Nu e o competiţie în sensu’ în care zice el 🙂

Lasă un răspuns

