Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Ne schimbăm

Stăteam aseară, de fapt aş putea să spun asnoapte, pentru că deja era vreo 12juma’, şi râdeam cu Cornel, de chestii, tot felu’ de chestii, printre care şi diferite articole de pe blogurile noastre, articole mai vechi, comentarii, etc :D. Acu’ mă uitam să uploadez nişte poze pe Facebook şi iar mă amuzam, teribil chiar. Nu sunt eu prea des tipul sentimental da’ e minunat să simţi că retrăieşti momentele în care erai, cum se zice, „turta de beat”, când cântai cu prietenii cea mai stupidă melodie posibilă, să îţi aminteşti cum ai râs jumătate de oră fără oprire (vara trecută 8->). E amuzant să îţi vezi faţa din urmă cum jumătate de an, să vezi ca aveai păru’ mare, sau că nu prea aveai par, să vezi cât de copil păreai ( btw ţin să spun că tot timpu’ râd când îmi văd faţa din buletin). E amuzant de asemenea, să vezi ce gânduri aşterneai pe marginea unor diferite subiecte când aveai o mentalitate diferită poate de cea din prezent, când erai mai puţin matur, când erai altfel :D.

De ce toate astea? pentru că ne schimbăm, cu toţii, învăţăm din orice experinţă, fiecare cât poate, cât îl duce capu’. Aveau cândva proasta ideea că nu mă voi schimba, că dacă mă schimb sunt un fraier, că nu aş face eu aşa ceva, etc, etc…(Cornel ştie mai bine :)) ). Nicio zi nu e ca alta, deşi aşa pare, în fiecare zi avem şi stări noi, care ne ajută să ne descoperim. Cel mai bine te  descoperi prin comparaţie. Prin un aşa zis, ” ce ai fost şi ce’ai ajuns” cu un sens, bun sau rău, în funcţie de persoană.

Eu unul cred că am schimbat câteva lucruri la mine în ultimul timp De la freză şi stilu’ vestimentar la mentalitate, la lărgirea orizonturilor şi altele mai mult sau mai puţin importante. Nu spun că l’a început mi s’a părut chiar ok schimbarea, deoarece nu îmi prea plăceau schimbările, nici acum nu pot să spun în mod precis că îmi plac, mai ales cele care nu sunt făcute de mine. Chiar şi felul în care scriu pe blog s’a schimbat, oarecum de la sine. Citind mai mult (şi bloguri şi cărţi) mi’am dezvoltat abilitea de a scrie aici mai bine, zic eu :D.

Vă provoc la un fel de exerciţiu, căutaţi’vă poze vechi, voi, cu prietenii vostri. Pe hi5, în calculator, etc. De asemenea, cautaţi şi… eu ştiu, să le zic, ” fragmente” din mentalitatea pe care o aveaţi in urmă cu ceva timp. (poze are toată lumea, cu asta e mai greu, cred :D) Credeţi că aţi schimbat ceva la voi? Dacă da, ce? şi credeţi că schimbarea a fost una bună?

3 responses to “Ne schimbăm

  1. Cornel Februarie 10, 2010 la 19:11

    Eu personal urasc schimbarile. Dar unele sunt bine venite…

  2. Alex Februarie 10, 2010 la 19:21

    Eu cred că am început să accept schimbările, atâta timp cât sunt constructive sau făcute de mine pentru că aşa îmi vine mie :))

  3. Alina Februarie 10, 2010 la 19:42

    Pfff.. am o obsesie sa caut chestii mai vechi cu mine. Chiar acum cateva zile gasisem niste poze la care am ras cu lacrimi. Amintirile sunt frumoase. Dar nu-mi pica bine uneori, devin melancolica.

Lasă un răspuns

