Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

S’au „spart” weedshop’urile

E la modă să scrii despre ultima mare faptă a gurvernului, ultima lor decizie genială de a închide, prin lege, magazinele ce vindeau „ierburi aromatice”. Arhi ziceNe’au luat şi visele„…Nu ştiu care e senzaţia când fumezi „ierburi etnobotanice”, nu am încercat, pentru simplul fapt că pe langă senzaţia „foarte tare” pe care o ai când eşti high am luat în considerare că te fac să îţi borăşti şi sufletul din tine, că îţi sunt maţele întoarse pe dos.

Fiind adolescent şi trecând prin perioada teribilismului, pot să mă „laud” că am „gustat” şi eu din drogurile uşoare. Da, am fumat „iarba”, nu de asta de weed shop, de’aia de faci puşcărie dacă te prinde că vinzi. Nu pot să spun că am fumat marfă bună ca în filmele americane, însă îmi amintesc că atunci când am fost fumat m’am simţit bine, am râs, am făcut panaramă…Am fumat şi totuşi nu sunt dependent, nu mi’am vândut nimic ca să îmi iau un pliculeţ, chiar dacă se mai întâmplă să îmi fie „poftă”.

Am prieteni care au fumat weed shop, mulţi stiau că le distruge organismu’, erau conştienţi de acest lucru şi totuşi continuau să consume „la ocazii”… Nu zic că neapărat au devenit dependenţi, însă uneori ţi se pare ca găseau prea multe „ocazii”…

Aşadar nu am nimic împotriva acestei ilegalizări. Gândindu’te că tinerii, şi nu numai aveau dreptul de a fuma substanţe ce contineau otravuri de sobolani sau tot felul de substanţe „nerecomandate cosumului uman”. Oricum tinerii „înrăiţi” vor reveni acum la a căuta „dealeri”, vor fuma canabis şi probabil va fi mai bine pentru sănătatea lor atata timp cât nu ajung la închisoare sau trec la seringă. Putem să spunem că guvernul a luat o decizie bună….oarecum 😀

13 răspunsuri la „S’au „spart” weedshop’urile

  1. Mytzzu Februarie 11, 2010 la 16:31

    „Nu ştiu care e senzaţia când fumezi “ierburi etnobotanice”, nu am încercat, ” hmmm ….oare de ce nu te cred ? 🙂

  2. Alex Februarie 11, 2010 la 17:51

    sa nu îmi spui că tu……că…eşti bulangiu …:))

  3. Mytzzu Februarie 11, 2010 la 18:00

    nu nu , ai si tu dreptate intr-un fel ….dar totusi … :)))

  4. Ozzie Februarie 11, 2010 la 22:51

    Nu va puteti imagina cat de bucuros sunt ca se inchid mizeriile alea de „weed-shop-uri”. Dupa parerea mea e sinucidere curata (o spune cineva care stie ce vorbeste). Din nefericire sau din fericire erau destul de ieftine ceea ce-i facea pe unii sa consume zilnic acele ierburi. Ideea e ca nu planle te „tripau”, ci o substanta a care-i compozitii chimice-mi scapa (voi da u reply cu numele dac’-mi aduc aminte cum se numeste) care, de altfel, e si toxica. Nu e letala cum se spune la televizor da’ nici buna nu e.
    Cei care au murit din cauza acestor magazine, au facut exces de anumite produse, care ori se fumau ori se trageau pe nas. E destul de greu sa te lasi de ele dependenta fiind psihica, da’ nu e imposibil, dac’ vrei cu adevarat poti sa faci orice (in nici un caz nu tremuri fara ele da’ pot aparea stari de asa zis sevraj, care se mainfesta prin nervozitate, lipsa de concentrare si nu in ultimu’ rand probleme stomacale, intestinale si la nivelu’ plamanilor).
    In consecinta sunt unu’ dintre putinii care se bucura ca se inchid (atat timp cat n-ai masura se poate ajunge usor la deces din orice).
    P.S. Astazi am auzit un lucru care pur si simplu m-a socat: undeva la un astel de shop se vindeau toate produsele la un pret „promotional” de 5 lei per plic, iar foarte multi si-au luat cantitati industriale, nu pentru a obtine profit vanzandu-le dupa ce se inchid, ci pentru , spune ei: ” sa ma frate ca daca se inchide magazinu’ de unde mai aiu asa ieftin?” ceea ce pe mine unu’ m-a facut sa rad copios.

  5. Alex Februarie 11, 2010 la 23:05

    ‘@Ozzie
    Am auzit şi yo ştirea aia. Oamenii aia vor pur şi simplu să îşi salveze afacerea atâta timp cât mai pot să vând… Ar fi 2 avantaje aici, recuperează câte ceva din banii pierduţi, plus că scapă de marfa care in curand i’ar putea băga la puscărie. Aş putea să cred că tocmai cei care au cosumat şi ştiu efectele deloc plăcute pe care le au.

  6. Cornel Februarie 12, 2010 la 09:14

    E de cacat. Alcoolul si tutunul sunt la fel de daunatoare, dar nu sunt interzise. Tu stii mai bine ce inseamna alcoolul Alex. In plus, se incalca niste legi. Nu poti trece ceva in ilegalitate asa de capul tau, mai ales ca tot tu ai legalizat. Respectivii ce cumparau nu erau obligati de nimeni.

  7. Alex Februarie 12, 2010 la 11:17

    @Cornel
    De acord in legătură cu alcoolul și tutunul și ele intră la droguri legale. Nu pot să îmi dau seama cum ar fi normal să facă. Să legalizeze canabisul, cum este în Amsterdam. Ăla ţi’ar rupe capu’, da’ nu cred că te’ar bagă în spital cu maţele la cap. Sistemul se ameţeşte pe el însuşi şi tot timpu’ nu ştie pe unde să scoată cămaşa.

  8. Marius Februarie 12, 2010 la 14:37

    Mda.. nu am citit toate posturile de mai sus din lipsta de timp dar.. parerea mea personala: foarte bine ca le`au inchis.. poate nu o sa mai vedem copii de 12 ani fumati sau prin spitale ca nu stiu sa fumeze ( si aici ma refer la faptul ca datorita substantelor din weed shop glicemia scade si trebuie zahar si apa sa iti protejezi rinichii) din punct de vedere uman a’si spune ca nu e bine sa ni se spune ce sa fumam si sa bem si ce nu.. pana la urma e corpu` meu nu a statului. Dar cum romanu e lenes si neinformat prefera sa bage weed shit in loc de niste verde bun. Cum mai noi toate tarile incearca sa se dea cu olanda (Cehia de exeplu, care a legalizat iarba si alte droguri mai grele) trebuie sa asteptam si noi o raza de soare verde :X

  9. Alex Februarie 12, 2010 la 16:09

    @Marius
    d.p.d.v uman ai dreptate, nu e chiar normal sa ne spuna ce sa consumam si ce nu. Aici depinde şi cum vezi tu situaţia, dacă statul îţi spune că ceva foarte nociv (consumat în exces) asta nu înseamnă că nu băgăm în seamă pentru că „pana la urma e corpu` meu nu a statului”…pentru că, la o adică, când eşti în comă alcoolică, tot la spital ajungi şi eşti „îngrijit pe banii statului” pentru că tu nu ştii să ai o măsură (btw am auzit la ştiri că vor să îi pună să plătească zilele de spitalizare pe cei care sunt aduşi cu ambulaţa morţi de beţi) . La fel şi aici, nu bagi în tine până aproape mori, ajungi la spital, se chinuie doctorii să te „cureţe” şi tu să ţipi că îţi interzice statu’ ce da şi ce nu :D.
    P.S. Smekeră ultima replică 😀

  10. Oncolour Februarie 12, 2010 la 16:10

    Hmmm …
    In primul rand, daca ai zis ca ai fumat iarba ar trebui sa stii ca nu te fac sa iti borasti si sufletu… defapt chiar nu iti provoaca stare de greata … (acum depinde si daca bei sau nu alcool pe langa faptu ca fumezi… si ce fumezi … ca daca fumezi patrunjel, leustean sau ce mai are mama in bucatarie, te-o fi apucand si greata) … Din alt punct de vedere ceea ce se numeste cu adevarat – dependenta – este cauzata de anumite droguri… asa ca unii fumeaza des din placere,din lipsa de insipiratie sau din dorinta de a fi cool e doar un capriciu de ultima ora fara valoare – pentru ca drogurile nu te fac cool si nici interesant cu atat mai putin cele care sa vand la 10 lei plicu.
    Totusi de retinut ca oamenii intrati in spital sunt niste inconstienti care au consumat cantitati considerabile, si multi minori care – abia au invatat sa citeasca. Problema a fost lacomia persoanelor care au deschis magazinele -de vise- si au vandut fara sa tina cont CAT si CUI.
    In fine .. oamenii tot timpu vor gasi cai de a-si procura in continuare cele necesare asa cum au facuta si inainte de a se deschide weed-shop-urile.
    E bine ca s-au inchis ca sa nu mai consume toti iresponsabilii. Insa sa nu-i uitam pe cei ce consumau responsabil … =((

  11. Alex Februarie 12, 2010 la 16:53

    @Oncolour
    Când am zis de greţuri m’am referit în special la produsele weed shop. Nu am păţit eu, da’ sunt oameni care mi’au spus din proprie experientă. Într’adevar poate că trebuia să spun şi de deloc plăcuta combinaţie pe care o fac iarba şi alcoolu’. Cred că consumatorii responsabili ar trebui sa treacă inapoi la verdele clasic, nu verdeaţa de dat la eu ştiu ce animale de la „weed shop”.

  12. Oncolour Februarie 12, 2010 la 17:54

    Tocmai … un consumator adevarat nu e ala ce cumpara de la weed shop… Iar cel ce are greturi de la weed shop ori a combinat cu alcool, ori are un organism slab, ori a fumat patrunjel. Poanta e ca oricum inca se mai poate face rost de iarba doar ca nu chiar de la orice colt de strada si nu la pretu de 10 lei cum a auzit ca se vindea in pd ros ( orice copil are la indemana alocatia de 40 de lei … ). Totusi daca era toata lumea mai responsabila puteam inca trai cu magazinu de vise langa cel de paine … ^^

  13. Marius Februarie 13, 2010 la 17:51

    Alex Daca ajung in coma alcoolica la spital sun ingrijit din banii mei si ai barintilor mei care cotizeaza de 30 de ani deci tot e corpu` meu is banii mei.. hai ca ma duc sa bag un blackout :))

Lasă un răspuns

