Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Femeile şi fumatul

Fiind o persoană sociabilă, pot să mă laud că cunosc o varietate de persoane şi implicit de femei, fete, cum vreţi voi. Pot să spun că nu am fost niciodată fanul femeilor care fumează. De ce? Asta e o întrebare destul de bună.

Sursa foto

O femeie care fumează, după mine, dă dovadă la prima vedere de o notă mare de vulgaritate, mai ales dacă asta se îmbină şi cu un stil vestimentar asemenea. De multe ori se poate întâmplă ca tocmai ţigara tinută cu atata graţie între degete de o domnişoara bine îmbrăcată şi bine aranjată poate să strice în loc să înfrumuseţeze imaginea. 🙂 Unele femei au impresia că fumatul ar putea fi un atu, când de fapt este exact invers.

S’a întâmplat să discut pe tema asta cu alţi prieteni şi majoritatea au fost de acord cu mine în timp ce ceilalţi au fost indiferenţi. Ideea e că, bărbaţilor, fumatori sau nefumatori, nu prea le plac femeile care fumează. Ideea de vulgaritate nu pică tot timpul bine bărbatilor, femeile mai vulgare fiind, după părerea mea doar genul de prieteni şi nu femei pe care să le scoţi în oraş sau să îţi doreşti o relaţie serioasă. Evident sunt şi multe excepţii de ambele părţi. Sunt şi bărbaţi care adoră femeile mai vulgare şi femei care în ciuda faptului că fumează pot fi oricănd nişte doamne, posedând alte calităţi. Este vorba în mare parte şi de respectul de sine. Femeile care sunt conştiente că fumatul nu le avantajează imaginea dau dovadă de o oarecare lipsă de respect de sine fumănd. Acum să nu credeţi că toate femeile care fumează îmi sunt antipatice, doar că la o primă impresie pot avea un minus. În fond, vorba lu’ Cornel, este vorba de standarde şi de fiecare om în parte 😀 :).

14 răspunsuri la „Femeile şi fumatul

  1. Cornel Februarie 13, 2010 la 21:35

    Mie nu imi dau impresia de vulgaritate. Mie pur si simplu mi-e scarba de ele:-??

  2. LuCi Februarie 13, 2010 la 21:50

    Clar femeile/fetele care fumeaza au un mare minus in ochii oricarui baiat/barbat…ce frumoasa ar fi lumea fara tigari…pff

  3. Alina Februarie 13, 2010 la 22:12

    Da. E urat pentru o femeie sa fumeze. Strica imaginea. Daca fumeaza si n`o vede nimeni e o chestie, dar daca fumeaza asa in public pica rau. Oricum e naspa.

  4. Sirg Februarie 14, 2010 la 00:23

    Interesant, am abordat azi aceeasi tema a fumatului! Pe mine ma deranjeaza fumatul in general, si nu prea mai fac diferenta. Femeile care fumeaza nu au nimic special, eleganta, mister sau maturitate. Nu par nici mai interesante. De fapt cele pe care le cunosc eu fumeaza pt ca le place si/sau pt ca nu s-au putut lasa. Altele fumeaza din obisnuinta, si iarasi o chestie frecventa, din cauza gestului – stii dupa un timp te obisnuiesti cu gestul de a avea ceva intre degete si de a fuma. Apoi mai e ca si anturajul fumeaza. Altii spun ca ii calmeaza, asa ca la nervi fumeaza. Dar stai, si cand ceva e distractiv trebuie sa fumeze.
    In concluzie, si eu cred ca e dizgratios pt o femeie sa fumeze, ma rog, treaba lor, azi nu mai exista norme, totul e relativ si permis. 🙂

  5. Bl4ck.H3art Februarie 14, 2010 la 00:35

    Intradevar….toate fetele care se cred mai interesante…..daca fumeaza,nu reusesc decat sa isi strice imaginea..tinand in mana o tigara…..

  6. Alex Februarie 14, 2010 la 01:10

    @Sirg
    Am observat şi eu coincidenţa când am intrat pe blogul tău, de femeile care nu se mai pot lăsa nu prea am ce să zic, ele sunt de vină că s’au apucat, de ele ţine să se lase şi totul ţine de voinţă. În general subiectul privind motivul fumatului este ambiguu, niciun fumător nu prea poate să răspundă concret la asta. Eu până anul trecut fumam la ocazii numa’ ca să mă aflu în treabă, sau să însoţesc pe cei care fumau, nu pot să zic că eram un fumător în toată dimensiunea cuvântului. Nu pot să zic că am vreo repulsie asupra persoanelor care fumează atâta timp cât au respect faţă de nefumatori 😀 🙂
    @Alina
    Bunica mea, este fumătoare şi din ce am observat eu evită tot timpul să fumeze pe stradă, sau în locuri publice. Doar la servici, la ea acasă sau în alte case, probabil pentru a’şi proteja într’un fel imaginea :).
    @Cornel
    Pentru mine scârbă e cam mult spus, da’ na, fiecare cu părerea lui :D:)

  7. Marius Februarie 14, 2010 la 22:45

    toate pana cand prietena voastra o sa fie fumatoare o sa v’a sara ideile astea :)) personal ma doare`n pana … sa fumeze tata atata timp cat dau randament pe campu` de lupta..

  8. Drigosh Februarie 14, 2010 la 22:59

    Eu sunt fumator insa si eu am o oarecare „greatza”fatza de femeile care fumeaza .Sunt de parere ca fetele au destule calitati prin care sa iasa in evidenta.Nu este un mare defect sa fumezi ….insa uneori dak vezi o fata cu tigara in mana tragand ca din p**a saracului :)) nu-ti faci o parere prea buna

  9. Dragos Februarie 15, 2010 la 16:12

    Uite care e treaba… in ce ai spus ai intr-un fel dreptate. Doar ca daca stai si te gandesti este oarecum ne drept. Doar barbatilor le este permis sa fumeze fara ca ei sa-si strice imaginea? Nu cred ca e normal sa judeci un om ..implicit o femeie doar pentru faptul ca este sau nu fumator/fumatoare. Ce-i drept ..asa este , nu e tocmai placut sa vezi o femeie cu o tigara in mana…dar asta nu inseamna ca tre sa iti provoace greata…e o prostie..Nu trebuie sa judeci o carte dupa coperta. Si chestia cu vulgaritatea…respectul de sine..nu cred ca au vreo legatura. Daca fumezi nu inseamna ca denoti vulgaritate sau ca nu ai respect de sine …fumatul este un viciu ca oricare altul. Sincer iti spun prefer sa vad o fata fumand…decat imbracata ca o zdreanta (pitipoanca etc). Si sincer , nu cred ca ai refuza o fata frumos imbracata , eleganta , cu un comportament de domnisoara , frumoasa etc . doar pentru ca faptul ca fumeaza , nu?

  10. Alex Februarie 15, 2010 la 16:30

    @Marius
    Ai înţeles puţin greşit, noi zicem că nu ne’am dori prietene care fumează deoarece, LA PRIMA IMPRESIE au un minus. În caz ca voi avea prietenă care fumează voi avea pentru că fumatul este compensat de alte calităţi ;)).
    @Dragos
    Am oarecum impresia că nu mai ştiu ce am scris, eu am specificat că femeile care fumează au un minus,repet ce i’am zis şi mai sus lui Marius, LA PRIMA IMPRESIE. Când intru într’un club, local, etc, şi văd o femeie fumând, gândesc sub felul următor: 1.fumează un „-” 2. Bine imbrăcată „+” 3. E bună (nu are rost să explic asta)şi frumoasă un „+” destul de important. După această analiză la prima vedere pot spune că femeia are un defect important fumând. Dar dacă în ciuda acestui defect apar calităţi care să îl anulează într’o oarecare măsură atunci pot spune că e ok, deci ţin să pun sub semnu întrebării ultima afirmaţie din comentariul tău, nu râspund nici „da” nici „nu” pentru că e ceva oarecum relativ. Altceva, poate că pare nedrept (btw data viitoare scrie într’un cuvânt 🙂 ) dar aici nu este vorba despre a interzice ceva, am zis doar că nu îmi place să văd aşa ceva, aşa cum nu îmi place sa văd barbaţi în tanga(sunt curios câtor femei le place şi câtor nu :)) ).Cât despre cei care au zis că au o oarecare „greaţa”, ştii cum se spune, gusturile nu se discută, eu nu acuz bărbaţii cărora nu au nimic impotriva fumătoarelor. De acord cu tine despre vestimentaţie, este un aspect destul de important.
    @Drigosh
    Bun venit în club :)).

  11. Alex Februarie 15, 2010 la 21:01

    @Vlad
    Da e sugestiv link’u tău :)), trebuia să pun în post.

  12. Oncolour Februarie 19, 2010 la 15:40

    :)) Buuun. Asa e … in multe situatii e dizgratios pt o femeie sa fumeze si oarecum sa zicem ca asa e. Dar cum a spus si Dragos mai sus .. e nedrept pentru ca e o idee preconceputa sa spun asa, care in mare parte chiar daca nu va dati seama provine din inegalitatea dintre femei si barbati … Nu e rost sa o lungest pur si simplu cred ca e corect si frumos sa nu fumeze nimeni pe strada sau stiu eu, cu atat mai putin o femeie. Insa . cam asa e si partea cu curvaritu .. o femeie cu mai multi barbati e curva si un barbat cu mai multe femei e smecher(cu siguranta stiti toti asta). Imi cer scuze pentru exemplu si ca nu are legatura cu subiectu … dar asta demonstreaza cat de „egale” sunt femeile cu barbatii. Nu sustin femeile fumatoare sau femeile curve:)), dar mi se pare corect ca in mare parte ceea ce este „inerzis” pt femei sa fie „interzis” si pt barbati.

  13. g Iunie 8, 2011 la 05:23

    Sunt femeie si sincer sunt de acord ca o femeie care fumeaza este mai greu de suportat decat un barbat care fumeaza.Nu stiu din ce motiv,mirosul acela oribil se impregneaza mult mai tare in pielea femeilor si da ajung sa miroasa ca o scrumiera.
    Nu stau eu sa comentez prea mult asta ,ca nu ma sarut eu cu ele:)
    Ce nu inteleg este insa cum poti ca femeie sa te imbatranesti constient singura,sa te expui constient unor boli f grave,nemaivorbind de complicatiile ce pot aparea daca esti fumatoare si folosesti contraceptive,lucru total ignorat de femei din cate observ.
    Am fost fumatoare cativa ani si stiu ce spun.Dupa ce am reusit sa ma las,cam dupa o luna paream cu 5 ani mai tanara,pelea si privirea mea incepusera sa straluceasca din nou.
    Imi pare rau pentru toate femeile care fumeaza si nu le judec asa usor pentru ca stiu cat de greu este sa te lasi ,pana si dependenta chimica creata cred ca este mai mare la femei.
    Pacat.

Lasă un răspuns

