Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Cum e cu lovitu’ femeilor

Oficial mă declar o persoană foarte puţin violentă spre non-violenta (mai puţin cu frate’meu), însă sunt cu atât mai puţin violent când vine vorba de femei. Nu ştiu exact de ce,da’ am ceva în cap care mă opreşte să lovesc o femeie ( prin lovire nu mă refer la o palmă la fund sau glume, mă refer la lovituri în faţă, în cap, lovitură cu picioru’, etc), deşi uneori chiar merită lovite.

Personal, găsesc lovirea unei femei un act de imoralitate, la fel cum găsesc act de imoralitate lovirea unui om în general, doar că aici e şi mai şi. Nu ştiu exact de ce, nu pot să aduc un argument concret pentru a’mi susţine părerea, poate aşa am fost învăţat, poate că aşa timp. Un lucru e sigur, trebuie să fiu într’o stare avansată de nervozitate ca să lovesc o femeie, trebuie ca faptele care le’a făcut acea femeie să fie într’adevăr atât de „naspa” încât să mă facă să o lovesc.

Un video,  Via zoso, m’a făcut să scriu asta.

Nu ştiu ce să spun despre această scenă, din partea mea, foarte bine că a lovit’o. Zdrenţa aia nesimţită merita, în plus mai începe să şi plângă obosita. Domnu’ poliţai a lovit’o cu simţ de răspundere, sunt curios câţi aţi fi reacţionat ca domnul poliţist din acel filmuleţ?

Invit pe cei ce mai apar la mine pe blog şi nu numai, la o discuţie liberă pe această temă, în limita bunului simţ, fiecare are o părere sunt curios să o aflu.

Anunțuri

17 răspunsuri la „Cum e cu lovitu’ femeilor

  1. Cornel Februarie 15, 2010 la 21:07

    Trebuie lovite cu putere atunci cand merita. Nu sunt de acord sa nu dai intr-o femeie doar pentru ca e femeie. Daca merita batuta, ii dai. Nu sunt nici de acord cu dobitocii care trag in femei ca nu e calda mancarea sau ca are prea putina sare. NU! Dar sunt situatii in care trebuiesc lovite cu putere.

  2. Razvan Februarie 15, 2010 la 21:32

    Frate , deci si-a meritat palma aia !
    Foarte bine , acum , se vede ca traim in Romania , deoarece il cerceteaza pe politist .
    Inteleg ca nu are voie sa raspunda in acelasi mod , mai ales in timpul serviciul , dar , sa fim seriosi , oricine si-ar fi iesit din minti cand este agresat/jignit fara motiv.
    Nici pe politisti nu-i suport , dar aici sunt de acord cu el .
    Bullshit , ce bataie i-as fi impins 😀 :))

  3. Claudia Februarie 15, 2010 la 21:39

    Nu sunt de acord cu tine Cornel . Oricat de nesimtite ar fi femeile sau orice ar face nu merita batute 😐 . Pot fi facute sa sufere prin alte moduri mai putin violente. Acum am vazut ca e o moda sa dai in prietena ta :|!!!! Toti se lauda cu acest lucru parca ar fi ceva ce merita aratat intregii lumi ! .Cei care dai in fete sunt niste incompetenti din toate punctele de vedere .Daca nu isi pot stapani furia de ce sa mai stea cu acea persoana ? Darrr am auzit ca unele fete doresc sa fie batute, chiar le place , asta reprezentand pentru ele un semn de iubire . 😐 Cam aiurea !/:)

  4. Rox Februarie 15, 2010 la 23:03

    nu sunt de acord cu violenta, chiar daca cineva merita b-(… dupa cum a zis si Claudia, i-o poti „plati” in alt mod. amandoi au gresit… trebuie sa stii sa te controlezi in astfel de momente.
    @ Claudia- nu cred ca exista vreo persoana NORMALA careia sa-i placa sa fie lovita.

  5. brightness15 Februarie 16, 2010 la 00:01

    Din pacate la noi in Romania se merge pe principiul ca „bataia e rupta din rai”. In filmuletul care a fost prezentat si la stiri, eu consider ca ambii au actionat gresit. Si oare de ce?! Tocmai ce spuneam mai sus…Invatam de mici ca bataia e un lucru benefic, ca e un mod eficient si sigur de a-ti face dreptate…insa ce e cel mai grav, e ca ajungem la maturitate si atunci cand 2 persoane se bat (indiferent ca sunt de acelasi sex sau nu) facem galerie, ii impulsionam si mai tare…suntem spectatorii fideli ai actiunii. Pentru mine, bataia (indiferent de aplicabilitate) da o nota de lasitate si nu de inteligenta!

  6. Alex Februarie 16, 2010 la 00:27

    @brightness15
    De multe ori ori ce fel de violenţă denota lipsă de inteligenţă. Bătaia se manifestă de multe ori ca o consecinţă a orgoliului şi lipsei de argumente, în unele cazuri inteligenţă sau răbdare. În România nu prea se poate nici pe partea paşnică, pentru că românu’ tot timpu’ o să fie nesimţit şi o să caute bătaie când altceva nu îi mai poţi da.
    Ma aşteptam ca cititoarele de sex feminin să răspundă negativ pe tema asta, e şi logic totuşi.
    @Rox & @Claudia
    Bătaia ar trebui să fie cel puţin pe ultimul loc în rezolvarea problemelor, însă majoritatea oamenilor au un orgoliu personal. În funcţie de acest orgolui şi de raţiune fiecare persoana este paşnică sau agresivă. E bine că aţi abordat ideea de violenţa domestică destul de întalnită la noi fiind „promovată” şi în romane reprezentative pentru literatura noastră. De asemenea violenţa domestică este des promovată şi la TV, în emisiuni gen „Ştirile de la ora 5”, cam de aici s’ar explica şi frecventţa acestor fapte ale bărbaţilor.
    @Cornel
    Te înteleg perfect, când nervii tăi ajung la limite şi raţiunea te mai poate ajuta în luarea unei decizii paşnice care să îţi rezolve problema, singura soluţie rămânând bătaia. În plus gândeşte altfel, singurul motiv pentru care femeile nu ar trebui să fie bătute este pentru că sunt femei, dacă ar pica şi scuza asta ce motiv ar mai fi să nu fie bătute? 🙂

  7. LuCi Februarie 16, 2010 la 01:01

    Acum fara sa o mai cotim.Si-a meritat palma sau nu?Eu strig DA in gura mare.O calcam in picioare in gatu mamii ei de baba idioata.Si daca venea cu ciorile descarcam pistolul in ei.Asa s-a ajuns acum, sa-ti fie frica sa mergi pe strada din cauza astora.Nici ca s-ar gasi unu cu sange in vine, sa le puna bete in roate sau sa le planteze niste gloante in cap la fiecare idiot.

  8. LuCi Februarie 16, 2010 la 01:04

    Scuze pentru limba dar m-a suparat faptul ca s-au gasit sa-l ancheteze pe politist.Aici cred ca tot o mana de bani la sef a fost.

  9. Oncolour Februarie 16, 2010 la 13:04

    :)) Bun. Deci oricine din punctul altuia de vedere … si o femeie si un barbat. Insa .. nu e moral sa lovesti o femeie pentru ca femeile sunt slabe si nu pot raspunde astfel… sunt slabe din punct de vedere biologic. Din alt punct de vedere nu e corect sa recurgi la violenta pentru ca nu iti apartine persoana respectiva ca sa dai in ea… Insa unii chiar nu inteleg o vorba si merita o bataie daca chiar ai de impartit ceva cu respectivu/a … The End … parerea mea 😀

  10. Oncolour Februarie 16, 2010 la 13:07

    @Luci – cum am zis mai sus femeile nu au putere de aparare, de aceea sunt tratate in mod deosebit sa zic asa… nu au puterea de a reactiona sau de a bara lovitura. Evident daca vine o matahala de 4×4 aia nici nu se poate numi femeie:)) … dupa parerea mea de asta nu e moral sa lovesti o femeie… sensibila fizic si psihologic.. firave.. etc

  11. Dragos Februarie 16, 2010 la 16:37

    Si eu ca si tine sunt total impotriva lovirii unei femei. Un barbat ce loveste o femeie …este badaran…dar in acelasi timp sunt de parere ca nici o femeie nu ar trebui sa loveasca un barbat si apoi sa se planga ca barbatul a ripostat. La fel cum pot fi femeile facute sa sufere in alte moduri…si cu barbatii se poate proceda la fel.. nu prin violenta ..Inca odata spun , e un gest lipsit de moralitate , demnitate etc sa lovesti o femeie , dar sunt de parere ca femeile n-ar trebui sa si-o ia in cap cu „regula” asta .ci si ele sa se abtina pe cap posibil.. Cat despre cioara aia (o chestie ca aia nu poate fi numita femeie)…tinand cont ca e de etnie roma…din partea mea putea sa o impuste politaiul. MERITA. Era prea tare in gura.

  12. Alex Februarie 16, 2010 la 16:41

    @Luci
    Amice, chill că mă sperii, ai dreptate să fii nervos, te înţeleg.
    @Oncolour
    Nu înţeleg ceva, dacă o femeie ne loveşte, ce ar trebui să facem, să încasăm mai rău un boxeor? Nu, trebuie să o liniştim, prin metote cât mai eficiente :).
    @Dragos
    Ultima parte din comentariu tău face toţi banii :)), având în vedere că te cunosc. Păi asta e problema de multe ori, femeile se cred „apărate” de ideea asta, că sunt inferioare şi firave şi încep să „şi’o ia în cap”.

  13. Irina Februarie 16, 2010 la 17:16

    O femeie daca vrea sa fie respectata atunci sa respecte si pe cei din jur, e valabil si pentru barbati. Ca tot veni vorba de acel video, politistul avea dreptate, si-a meritat-o deoarece l-a starnit, iar el fara motiv nu ar fi lovit-o, dar, daaaaaaaaar sunt de acord cu tine, Alex. Asa cum a zis si Cornel, nu poti sa-ti bati femeia pentru orice lucru penibil, nici chiar daca te inseala, sau orice altceva,

  14. Mytzzu Februarie 17, 2010 la 15:43

    daca eram in locul gaborului ….ii dadeam si un sut in fund ! ca plm…e la moda 😀

  15. Alina Februarie 17, 2010 la 19:28

    Nu-mi place violenţa. Nu mi-a plăcut niciodată. Cred că există mereu o cale mai înţeleaptă decât bătaia. Dar, femeia aceasta a fost o obraznică şi singurul mod prin care putea fi potolită era bătaia. În primul rând, era un poliţist. Un om al legii. Un om care teoretic ţine cu binele. Deci, practic a lovit personajul bun. Omul pe care trebuia să-l ţină de partea ei, ea l-a lovit.
    Iar în legătură cu bătaia ca formă de educare sau pentru căpătarea respectului sau ca formă de alint sau ca orice altceva nu sunt de acord, dar când trebuie, trebuie… indiferent că e femeie, bărbat, copil.

  16. Oncolour Februarie 19, 2010 la 15:30

    @Alex… In primul rand cand zic femeie mma refer la Femeie si nu la cine stie ce balena esuata sau tiganci ca aia din video … deci nu cred ca o femeie poate riposta cine stie ce .. si chiar in general femeile nu prea stiu sa foloseasca forta fizica ca nu prea au .. insa am mentionat ca in unele cazuri exista prea putine modaltati in afara de palmuiala ca sa nu zic bataie .. dar asta se intampla si in cazul si barbatilor nu numai al femeilor. Nu e moral sa dai in cineva mai ales intr-o femeie din motivele zise mai sus .. plus inca altele tot de natura biologica si nu numai.
    Si totusi vorbeau ai mei prin casa ca tiganca aia sustine ca nu ea era cea acuzata de violenta impotriva elevilor si ca a fost agresata de politist cu mult inainte ca filmarea sa inceapa !? In fine .. balena aia si pe mine m-a scos din minti …

  17. a4m Mai 9, 2010 la 12:23

    da, de acord, nu trebuie folosita bataia…dar in filmulet femeia aia a inceput…daca avea minte nu ridica palma la un barbat…cat tupeu o avut nebuna aia…in primul rand era vorba de un barbat, nu de o femeie cu care sa se traga de par, iar in al doilea rand era politist…era mai bine daca ii punea catusele si o trantea la pamant…”se spargea un pic”, fara sa fie lovita :)) dar noa…in momentul ala, no mai apucat sa gandeasca nici politistul, cu toate ca era camera de filmat pe el…a gresit si el, dar mai ales ea (Eva a fost prima, si apoi Adam)

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: