Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Plictiseala de luni

Cred că imi voi face un obicei să scriu luni, nu ştiu exact, poate că mi se pare interesant să vorbesc despre prima zi din săptămână cât şi o impresie despre săptămâna ce a trecut. În mare part ziua de luni mi se pare o zi total plictisitoare, abia îmi ridic curu’ din pat dimineaţa, mă plictisesc şi mai mult orele de la şcoală, nu reuşesc să găsesc mai nimic interesant de făcut, plus că tre’ să mă pregătesc spiritual pentru săptămâna care vine.

  • Aşadar azi am început cu dreptul, nu am ajuns la prima ora, fiind mult mai interesant să dorm decât să o ascult pe profa. de TIC. Şcoala a fost parca destul de distractivă, dacă mă gândesc la ora de franceză şi de fizică, în rest aceeaşi plictiseală.
  • Ca să rămânem pe tema cu şcoala, azi s’au dat examenele de competenţă la limba şi literatură română(am zis bine Cornel? :)) ). Am multe cunoştinţe în clasa a12a cu ocazia asta vreau să îi felicit pe cei ce au reuşit un punctaj şi implicit un calificativ cât mai bun. Celor care încă nu au dat le urez succes :). Încă ceva, pe la televizor  se zicea că a fost uşor, sunt curios ce părere aveţi despre această nouă metoda de elaluare a elevilor de clasa a12a.
  • A fost Valentine’s Day. Poate că unii aţi foşti surprinşi că nu am scris (sau poate ma supraestimez 😀 ). A fost V-Day, fericiţi cei ce au futut, cei ce nu…treaba lor. Fericite fetele care au fost scoase în oraş, celelalte…treaba lor. Cam atât pot să spun despre sărbătoarea asta.
  • Pentru cei împătimiţi, adică nu pentru prea multă lume bănuiesc, week’end’u trecut a fost the All Star week’end în NBA. Am să fiu destul de scurt:
    • Steve Nash câştigă concursul Taco Bell Skills
    • Nate Robinson câştigă Sprite Slam Dunk Contest pentru a3a oară şi cel mai puţin meritat, debutantul DeMar DeRozan meritând mai mult ca el.
    • Paul Pierce câştigă Three-Point Contest, fiind primul jucător de la Boston Celtics care caştigă această competiţie de la Larry Bird
    • Aseară, în All Star Game, Estul a câştigat în faţa Vestului, scor 141 – 139. MVP a ieşit jucătorul de la Miami Heat, Dwyane Wade.
    • Ar mai fi ceva de notat, da’ mi se pare mai puţin important plus că mi’e lene.
  • Săptămâna asta încep meciurile din UEFA Champions League şi cele din Europa League. Baftă celor de la Unirea Urziceni şi sper să mă mai uit şi eu la un meci de fotbal.
  • În altă ordine de idei, se pare că temperaturile tind să urce, eu deja nu mai primesc căldură, poate se încălzeşte vremea că m’am plictisit.

Cam atât am avut de spus, vă mai plictisesc şi cu alte prostii… O săptămână plăcută :D.

2 răspunsuri la „Plictiseala de luni

  1. Alex Februarie 15, 2010 la 21:15

    am editat, my bad 🙂

Lasă un răspuns

