Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

De luni, din nou…

Din nou luni, numai că azi nu scriu de acasă. De ce? Păi mi se futu PCu, iar…

Am să încerc azi să văd dacă pot să îl rezolv. Reinstalez windows-u, dacă nu merge așa mă duc cu el la un service pentru că mă plictisesc grozav fară. Nu că aș fi dependent pentru că tot week-endu nu l-am deschis deloc, pardon, nu S-A deschis deloc. Ideea e că eu l-am stricat, nu știu exact cum, doar că eu sunt de vină, mi-e lene să explic mai mult. Dacă vă întrebați de unde scriu… Scriu de la școală, de la ora de TIC, în loc să lucrez în Excel.

Sper să devin activ din nou, începând de azi, calculatorul este indispensabil pentru mine…

Un răspuns la „De luni, din nou…

  1. Stefan Februarie 25, 2010 la 17:28

    Ba sa stii ca si eu ma plictises fara el da in ultimul timp am inceput sa ma obisnuesc

Lasă un răspuns

