Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Tot de la şcoală

Nu am reuşit nimic cu calculatorul, din ce am înţeles este clar, tre’ să iau altu’, nu am bani de altul aşa că momentan tot de la şcoală scriu.

Am deja o săptămână de când nu am mai deschis pc’u acasă. E destul de ok fără pot să spun, am reuşit să mă culc şi eu ceva mai devreme. E adevărat că mă plictisesc, foarte tare, da’ încerc să înlocuiesc timpul pe care îl petreceam la calculator, cu altceva. Mă joc pe minunatul meu Playstation1, mă uit la ştiri şi altele de pe la TV. Încerc să citesc, nu prea reuşesc, nu am „plecare”.

Ca să rămân activ cred că o să încep să scriu posturi pe hârtie, şi să le dactilografiez la şcoală. Să văd dacă „reuşesc”.

Un răspuns la „Tot de la şcoală

  1. Iz Andrew Martie 16, 2010 la 19:46

    ce telefon ai? . . Eu scriu posturile si de pe telefon ,e ft simplu. (sa-mi raspunzi pe blogu meu daca vrei sfaturi. . .ca nu o sa-ti mai gasesc blogul)

Lasă un răspuns

