Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Re-Revenire

Cam aşa stă treaba, revin, iar, din nou, cum vreţi voi. A fost o perioadă destul de lungă în care am avut PC’u stricat, un timp în care mi’a fost lene să caut un service competent, l’a găsit mama peste 2 luni… bine’nţeles, niciodată nu e prea târziu.

E cea mai lungă perioada fără calculator, de când am, s’au întâmplat multe în timpu’ în care am fost off-line, poate o să aduc vorba de ele în timp, nu am chef să le amintesc acum.

Pot să notez doar că m’am delectat cu multe cărţi, mi’am agravat problema la genunchiu stâng şi am şanse mari să trec la mate.

Cam atît… Sper că voi avea poftă de scris, subiecte, inspiraţie…

Pace!

3 răspunsuri la „Re-Revenire

  1. Rox Mai 16, 2010 la 17:46

    ma bucur c-ai revenit! >:D<

  2. Ozzie Mai 17, 2010 la 23:18

    bine te-ai intors printre randuri digitale

Lasă un răspuns

