Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Ceva pe blog

Postu’ ăsta vreau să fie ca să mă descătuşez, il scriu pentru a ma sili pe mine însumi să ma reobişnuiesc cu scrisu şi cu ocazia asta să încerc să mai interactionez pe legătura „râdurilor digitale” (cum zice ozzie) cu cei care obişnuiesc să mămai citescă.

Bănuiesc că aş putea să spun multe, în ultimu timp se pare că  se intâmplă multe în jurul nostru al tuturor, se întâmplă şi s’au întamplat şi în jurul meu. În ultimu’ timp am observat că ţara se duce de râpă, mai mult decât inainte, ceea ce e cu adevărat notabil este că acum s’ar putea într’adevăr să mă afecteze cât de cât pe mine şi familia.

Am citit destul de mult în ultimu timp, mai multe cărţi, romane, poezii studii in psihologie,(poate imi voi spune părerea despre unele curând) am încercat să asimilez tot ce mi s’a părut interesant, nu am de gând să mă opresc, mai am cărţi şi acasă, mai imprumut şi de la bibliotecă.

Am stat în spital, pe la începutu lu martie, trecuse 1 an de când nu o mai făcusem, entorsa mea la rotula de anul trecut a recidiva într’o luxaţie, am stat cu piciorul puţin în gips acum port o orteză pentru rotulă.

Una peste alta se termină scoala, şansele să pic la mate au scăzut considerabil(după mine), urmează o vară care în planuri ar putea fi cea mai mişto de până acum şi eu nu obişnuiesc să fac astfel de ierarhii de obicei 🙂

Acum că mi’am refăcut calculatorul, nu am de gând să mai petrec prea mult timp în faţa lui, vreau să continui să citesc cărţi, calculatorul să il folosesc doar pentru a mă ţine la curentu cu ştiri si să ma informez… şi evident să scriu pe blog.

Cam atât cu vorbăria fără rost, sper că voi reveni curând cu ceva mai interesant decât postarea asta.

Lasă un răspuns

