Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Aiurea…

… cam aşa mă simt. Mă plictisesc total, nu ştiu ce sâ fac, am un gol total în mine, în ultimu timp am avut numai gânduri ciudate, flash’uri fără nicio noima, unii ar spune chiar negre…

Mai este atât de puţin şi se termină scoala, mă simt atat de aproape de o eliberare, de o presiune care aş spune că nu a existat niciodată, însă mă gândesc cu groază că timpul trece şi eu am de făcut ceva în viaţă, mă gândesc că trebuie să trăiesc cu adevărat, lucru pe care nu l’am făcut până acum.

E aiurea să scriu aşa ceva, nu s’a mai întamplat să mai trec chiar printr’o aşa pasă proastă… Revin, mă simt gol şi plictisit. Cel mai trist e că se întâmplă să nu am chef de nimic, simt că nu produc nimic, şi timpul trece… nu am chef nici de citit, simt doar nevoia să nu fac nimic, ceea ce fac deja, deci tot lipseste ceva…

Vremea asta mă lasă total rece, mă simt îngrădit, fără spaţiu, genunchiu meu şupred parcă nu mi’ar da voie să fac nimic, e naşpa să fii ca mine…cei care mă cunosc ştiu ce îmi lipseşte, cei care mă cunosc cu adevărat ştiu ce îmi lipseşte cu adevărat…

Este cred un singur factor declanşator… în rest totul pare să fie ok, mâine dau teză la info, va fi bine, aici niciodată nu voi avea probleme…

Mă simt cum ar spune Alina, wordless, doar că nu sunt şocat, sunt gol… Ce e bine (sau rău), e că totul se manifestă doar în mine, nu simt nevoia să mă descarc nimănui fiindcă nu am cui, fiindcă ştiu că doar mie trebuie să îmi vorbesc…

Nu ştiu dacă imi trebuie încurajări, imi trebuie doar timp, timp că să fac ceea ce trebuie…

P.S. Aş lăsa o piesă,dar mi’e lene… ar fi una din cele ce le tot ascult în ultimul timp, poate că ele m’am „melancolizat”…

Un răspuns la „Aiurea…

  1. Alina Mai 20, 2010 la 19:43

    E doar o perioada. Nu trebuie sa mai fii atat de negativist si nu cred ca este ceva sau cineva care te poate scoate din starea aceasta, numai tu o poti face, trebuie doar sa nu te mai lasi coplesit de melancolie, regret, tristete. Oricum e si urata vremea asta care nu`ti permite sa iesi si tu sa iei aer. Inteleg, dar trebuie sa te tii tare. Nu are rost.

Lasă un răspuns

