Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Eu sunt revoltat

Oficial nu pot să spun că sunt cel mai mare patriot sau pe undeva pe acolo. Îmi iubesc ţara, însă  sunt de acord că suntem un popor de proşti de mai multe feluri, cu excepţii bine’nţeles, ca să nu se simtă careva insultat.

Aseară se uita mama la ştiri, când m’a făcut să tresar o ştire. Primul impuls a fost că am aruncat cu o chestie mică în televizor, după care am schimbat postu ca să nu dau cu pumnu sau altceva. Nu vreau să exagerez, da’ pur şi simplu am simţit un val enorm de repulsie… Repet, nu sunt eu patriotul lu’ peşte, însă acea ştire a făcut ca ceva din mine să fiarbă… Urăsc bozgorii (de citit unguri pentru cei neiniţiaţi) cam la fel de mult pe cât urăsc şi ţiganii, ciorile, rromii, sau cum pula mea vreţi să le spuneţi… nu îi doresc în comunitatea română în niciun fel, pe primii pentru că sunt nişte oameni scârboşi, cel puţin aştia de la noi din ţară, pe ultimii pentru că sunt scârboşi,inculţi şi jigodii, la fel ca primii, oricum, prima dată pe primii i’aş fugări din ţară.

Să o luăm logic: ţara se numeşte România,  locuită în mare parte de români, plus minorităţi ( rromi, unguri, germani, italieni, turci şi cine pula mea îşi mai face veacul pe tărâmurile astea minunate populate cu proşti), judeţul Covasna, cu Reşedinţa de judeţ la Sfântu Gheorghe, este populat în mare parte de saşi, secui, şi … bozgori, DA’ TOT ÎN ROMÂNIA E, mănâncă aceeaşi mâncare cu noi, respiră acelaşi aer, merg pe aceleaşi drumuri, etc. Logic, nu ar avea ce căuta nume şi denumiri bozgoreşti pe străzile din România, până la urmă ei sunt la noi în ţară si găsesc logic ca noi să le ştim lor limba şi nu ei pe’a noastră. Mâine, poimâine vom aveam limba lor ca a doua limbă oficială, deja avem miniştri bozgori, ceea ce iar nu găsesc deloc normal. Dacă mergi în acea zonă ( Harghita, Covasna), un fel de colonie bozgorească, vei auzi foarte puţin limba română, vei fi nevoit să ceri o pâine în limba lor, şi vei fi privit ciudat când vorbeşti în limba ta de origine. Deja eram destul de revoltat de ultima dată când am fost la Lacul Roşu într’o mică excursie, şi dădeam peste tot de denumiri în română şi apoi în bozgorească.

Revenind, amintesc că România e o ţară cu mulţi proşti de toate felurile, mulţi sunt proştii care lasă să fim călăriţi de astfel de minorităţi. Minorităţile trebuie să se adapteze acolo unde ajung, iar ţara de adopţie să le ofere câteva privilegii ( exemple ar fi locurile separate la scoli, facultăţi, etc plus altele), nu e normal ca o minoritate să pună monopol pe o anumită regiune, sau să înceapă peste tot să urle că sunt discriminaţi când ei sunt nişte jigodii. Însă aşa suntem noi, călăriţi la noi în ţară, călăriţi peste hotare,istoria ne spune că atunci când am fost călăriţi prea tare, s’a trezit un Stefan sau un Mihai, sau un Cuza să încerce să facă ceva, se pare că în ziua de azi călăreţii sunt încurajaţi.

P.S. Dacă am folosit un limbaj prea agresiv ţin să spun că mă doare în pulă, am simţit că e cel mai natural şi explicit mod de a’mi exprima sentimentele, nu spun că sunt mândru de limbajul folosit, însă nici pe departe nu îmi pare rău.

2 răspunsuri la „Eu sunt revoltat

  1. Dragos Mai 25, 2010 la 22:30

    Nu ai de ce sa te scuzi , nu ai folosit un limbaj prea agresiv , ci din contra , parerea mea e ca nu ai fost destul de vulgar si agresiv . CUM PULA MEA sa vina ei , o rasa de jigodii ..de zderente , de … nici nu mai are rost sa spun , nu-mi gasesc cuvintele. Stii defapt ce e dureros? Dureros e ca romanul e prost si accepta toate cacaturile astea . Accepta ca un intreg popor sa fie condus de o minoritate…CUM MORTI MAMI LOR SA FIE EI MINISTRI ? cum dracu sa aibe ei functii de conducere la noi in tara? Greseala e a noastrea , repet..pentru ca noi acceptam. Eu unul i-as lua pe toti si i-as tine in lagare. Da-i in pula mea de … paraziti ..niste chestii infecte!
    Daca am folosit un limbaj vulgar ..este pentru ca sunt intr-adevar revoltat de situatia asta ..si din punctul meu de vedere..nu am vorbit destul de urat!

  2. Alex Mai 25, 2010 la 22:40

    @Dragos
    Bea nişte apă, fumează o ţigară, calmează’te :))… ideea e că asta am spus şi eu, este jalnic ce ne facem singuri… problema e nimeni nu face nimic..dar absolut nimic…

Lasă un răspuns

