Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Eurovision, Dooh

Pai nu despre asta se scrie azi?… Nu asta face senzaţie… Hai să scriu şi eu…

Nu m’am uitat aseară [laiv], pentru că am fost la o sesiune de seară, de fapt noapte, prin oraş cu Alina şi Cornel, am ajuns acasă spre sfârşitul concursului, când apăreau ultimele rezultate ale televoting’ului şi am văzut azi piesele pe net. 🙂

A câştigat Germania,reprezentanta lor, Lena Meyer Landrut, piesa „Satellite” Piesa e interesantă oarecum, deşi simt că mă cam enervează ritmurile ei şi vocea domnisoarei de 19 ani, destul de drăguţă, ca să fac aşa o apreciere personală.

Ce mi’a plăcut:

România   a avut o piesă bună, Paula Seling o voce excelentă, o femeie frumoasă, Ovi ala, a reuşit să facă faţă… Rezultatul, locul #3, nu cred că meritam mai mult, deşi piesa noastră a fost mai bună decât a câştigatoarei.

Armenia a avut o voce bună, o piesă frumoasă „Apricot Stone” şi o interpretă, Eva Rivas, de care m’am îndragostit 😀 De asemenea şi povestea de pe scenă a fost frumoasă.

Azerbaijan o piesă frumoasă „Drip Drop”, interpreta, Safora, cu voce frumoasă şi o rochie interesantă :)) (acum sunt şi critic de modă ce dracu’) după mine merita un loc mai bun decât 5.

Turcia au oferit un spectacol excelent, trupa maNga se numeau, piesa „We could be the same”. Aveau ceva din Finlandezii aia urâţi care au caştigat acu’ vreo 2 ani cred, probabil de’asta nu au caştigat Turcii anu’ ăsta.

Ce mi’a placut mai puţin:

Danemarca (am pus link către piesă că mi’e lene să mai pun clipu). Au avut o piesă relativ interesantă, însă pe mine nu prea m’au impresionat, instrumental puţin imprumutat de la „I’ll be missing you„. În rest o poveste bună pe scenă, doar că mie nu prea mi’a plăcut.

Ucraina nu mi s’a părut deloc nemaipomenită, nici nu a fost prea votată, da’ am înţeles că altora le’a plăcut, mă rog, mie mi s’a părut că prea ţipa tipa…

Grecia au venit cu accente prea tradiţionale, la anu venim şi noi cu o sărbă sau un dans din bucovina, oleacă tipat şi poate iese ceva… OPA se numea melodia lor, nu ştiu ce o însemna…nici nu’mi pasă.

Belgia Tome Dice şi chitara lui, nu zic că nu mi’a plăcut, da’ nici că mi’a plăcut…prea ..nu ştiu cum să zic…

Mi’am permis să fac tot felu’ de aprecieri proprii, ce mi’a plăcut şi ce nu, fiind consumator de muzică de toate felurile. De asemenea iubesc tot timpu’ să îmi dau cu părerea unde pot.

Lasă un răspuns

