Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Şi eu ce fac?

Astăzi a fost grevă sau aşa se zice…

M’am trezit azi, într’adevăr mai târziu decât de obicei, dar totuşi devreme, să mă duc la şcoală. Vineri nu mi’a zis nimeni să nu vin la şcoală, anunţul cu „GREVĂ GENERALĂ” de la şcoală mă lăsa total rece, în timpul week’end’ului am înţeles că greva nu are nicio treabă cu mine, că nu se dă bacalaureatul, şi eu ca elev de clasa a10a tre’ să vin la şcoală, nu se ştie dacă fac ore, eu tre’ să vin la şcoală. Aşa că m’am dus la şcoală ca ultimu fraier şi singurul de altfel (cel puţin de la mine din clasă). La şcoală surpriză, niciun coleg, doar elevi de la alte clase care nici ei nu ştiau cei cu ei.

Întrebarea e alta acuma, mâine mă trezesc iar ca prostu’ degeaba, sau dorm şi mă trezesc că am luat absent la toate orele? Peste tot pe unde am citit azi, am înţeles că greva a fost un mare fâs sau nu a fost, şi eu tot nu ştiu ce să fac mâine. Unde pula mea e informarea? Prin presa nu am văzut nimic toată ziua, decât că greva a fost numai un fâs şi că s’a dat bacu’. E stupid, mai sunt câteva zile şi începe vacanţa şi nu ştim dacă se termină şcoala.

Întrebarea e aceeaşi… Mă duc la şcoală mâine sau nu?

Lasă un răspuns

