Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Clasa a10a, punct!

Timpul trece şi a trecut odată cu un alt an de şcoală, al doilea an de liceu. Un an un pic ciudat, cu ceva urcuşuri şi coborâşuri, am trecut clasa, chiar dacă nu m’aş fi gândit vreodată să am astfel de probleme, sunt oarecum mulţumit că am reuşit. Am terminat cu o medie mai mică decât anul trecut, DAR DE LA ANUL MĂ APUC DE ÎNVĂŢAT! ! !

Nu pot să mă laud cu prea multe, a fost un an ciudat, repet asta, lucrurile s’au petrecut altfel faţă de anul trecut, nu prea am evoluat cu nimic, am petrecut timpu’ altfel, l’a anu’ probabil îl voi petrece altfel, ş.a.m.d. Uitându’mă în urmă până acum nu văd nimic, nimic de care să mă simt mulţumit… Într’adevăr eu sunt greu de mulţumit, însă şi aşa, ar trebui să fiu în stare să mă pot mulţumi. Este clar că ceva îmi lipseşte, e aiurea, apropiaţii mei ştiu despre ce este vorba, de fapt cred că mai oricine mă cunoaşte îşi poate da seama despre ce este vorba, mă rog, e stresant să mă adâncesc în subiect.

Revin asupra unor impresii, schimbarea pe care am făcut’o la mine a avut un oarecare impact la şcoală, însă nu a schimbat mare lucru, nu prea mă mir, însă mi se pare într’un fel…ciudat.

Nu pot spune că am prea multe planuri de vacanţă, vreau în special să ajung pe la mare, în rest, cred că în mare parte mă voi descurca… Am în plan şi o angajare, sper să îmi găsesc ceva, deşi cred că job’urile de vară s’au dat.

Timpul trece, deja am văzut 2 generaţii cum au termină liceul, deja mă văd şi pe mine în doi ani absolvent… pfoai, teribil :))  Cam atât. 😀

2 răspunsuri la „Clasa a10a, punct!

  1. jane Iunie 11, 2010 la 11:31

    chiar e teribil :)).
    timpul trece mult prea repede. :-<

  2. G August 22, 2010 la 00:57

    te cred timpul trece ca vantul 😦

Lasă un răspuns

