Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Insomnii

E un fapt aproape ştiut de cei apropiaţi că sunt un tip care doarme de obicei, oriunde, oricând mi’e somn. Nu obişnuiesc să mă trezesc la ore prea matinale atunci când nu am de ce.

Se întâmplă însă des să nu reuşesc să adorm noaptea, un lucru care mă enervează tot mai mult pentru că uitatul pe pereţi nu e chiar o pasiune a mea. Citisem ceva de Freud acu’ câteva luni unde spunea că pentru a adormi, condiţia este să te gândeşti realmente la somn, să ai mintea goală. Faptu’ ăsta explică în mare parte de ce nu reuşesc eu să adorm, pe lângă faptu’ că de multe ori nici nu sunt obosit (obişnuiesc să mai dorm în timpul zilei 🙂 )

Azi-noapte s’a întâmplat să adorm la ora 5, da, CINCI DIMINEAŢA, am privit în întuneric de’aiurea de la 1 când am închis pc’u până aproape de ora 5. În primu rând sunt puţin emoţionat, vineri plec la munte cu colegii şi abia astept aşa că am mintea destul de încarcată, plus că de obicei se întâmplă ca tocmai noaptea mintea mea să „umble aiurea”, încerc să nu mă gândesc la nimic şi tot mai mult mă gândesc la cat mai multe. Unii oameni ar spune că asta e anxietate, nu ştiu dacă într’adevăr asta e.

Îmi pare că mi’am regăsit cheful de scris aşa că sper să revin curând 🙂

Lasă un răspuns

