Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Aniversare

Hei lume, să nu’ţi vină să crezi, astăzi avem parte de o aniversare, ce aniversare, pai e simplu, se împlineste un an de când am scris „Scurta prezentare„, mai direct spus, se implineşte un an de când mi’am făcut blogul. Staţi liniştiţi, nu se bea gratis, fiind ziua blogului, el tre’ să dea de băut şi pe lângă că e un blog prost, mai e şi bulangiu, aşa că nu dă de băut.

Am un an de când sunt în blogosferă, de când sunt „blogger”. Mi’am făcut blogul la îndemnul lui Cornel, care deja avea blog, îi mulţumesc pe această cale că m’a convins şi pe mine să îmi fac. Multumesc tuturor ce mi’au citit şi îmi citesc „filosofiile” aberante, mulţumesc anticipat şi celor ce le vor citi în continuare, pentru că în ciuda a ceea ce s’a tot întâmplat păstrez blogul. A fost un an în care blogul a rămas aici, chiar dacă am avut probeme cu calculatorul, a fost tot timpu’ cu baza de date pregătită pentru momentul în care am avut ceva de scris, fără prea mult dramatism este ziua blogului, 1 an, vor mai fi şi alţii. 🙂

La mulţi ani, filosofu.wordpress.com!

3 răspunsuri la „Aniversare

  1. Nina Iunie 23, 2010 la 13:19

    La multi ani, Filozofule! Poate in anul ce vine (pentru blog vorbesc) vei avea mai multe scrieri. 🙂

  2. Alex Iunie 23, 2010 la 14:20

    @nina şi eu sper 🙂

  3. He-who-must-not-be-named Iunie 23, 2010 la 14:49

    La multi ani / multe comentarii / multe scrieri / multe vizite si clickuri pe zi. Pacat de acea perioada cat nu ai avut calculator si blogul practic… era mort, dar sunt sigur in viitor te vei redresa 😀 chef sa fie !

    Pace

Lasă un răspuns

