Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Primul an în Blogosferă

Cum spuneam mai dimineaţă, blogul meu a împlinit un an şi odată cu el şi prezenţa mea mai puţin importantă în blogosfera din România.

Pentru că să am blog şi să nu citesc alte bloguri mi se pare un pic ciudat şi stupid, de’a lungul ultimelor 365 de zile am arucat ochiul peste multe bloguri, unele impresionându’mă şi adăugându’le în Reader, altele lăsându’le acolo undeva în arhiva de la browser şi eventuntual revenind în caz că îmi aminteam.

Pe lângă plăcerea de a scrie pe propiul blog, mi’a plăcut tot timpu’ să comentez acolo unde aveam ceva de zis (comentam şi acolo unde nu aveam tot timpu’ ceva de zis, pentru trafic, da’ asta se întâmplă mai rar acum), obişnuiesc să comentez regulat pe anumite bloguri, pentru că de obicei acolo tot timpul acolo apar chestii interesante de discutat.

Luând contact cu blogosfera am intrat în contact şi cu „bloggerii mari”, bloggerii cu trafic pe care majoritatea îi pupă în fund, o parte îi înjură şi o parte le sunt prieteni. Nu pot să mă consider un frustrat care îi înjură pentru că au succes, este adevărat că sunt invidios pe ei pentru trafic şi succes da’ asta nu înseamnă că îi injur pentru succesu’ lor. În schimb cred că având renume şi trafic îşi permit să se relaxeze ştiind că mai tot timpu’ vor exista cititori pentru ei, tot timpu’ vor fi persoane care comentează la posturile lor indiferent ce căcaturi ar mânca. O parte din ei sunt proşti tot timpul, o parte din ei sunt proşti doar ocazional, însă de multe ori cred că prostia lor e interesantă şi ţin să o arate tuturor. Cei ce observă prostia nu au ce face, deoarece cei ce înjură sunt anihilaţi imediat de multe ori nebenficiind nici măcar de publicitate negativă. Eu unu prefer să nu mai citesc sau să nu mai comentez nimic din prostiile unora nu cumva să mă enervez şi să clachez începând şi eu să înjur, asta nu are efect asupra dobitocilor da’ măcar stiu că nu iau parte la succesul unor prostii.

O parte din blogurile de la Reader îmi face plăcere să le citesc, de obicei citesc tot timpul posturile Ninei sau ale lui Cabral, bloguri în care apar de obicei posturi despre viaţa de zi cu zi posturi la care de obicei îmi face plăcere să comentez. De asemeanea, incerc tot timpu’ să îmi fac timp să citesc povestirile lui Cătălin Oprişan. De cealaltă parte, sunt bloguri care uneori mă amuza, alteori mă exasperează prostiile ce sunt debitate acolo, de multe ori mă simt stupefiat de aroganţa nemotivată a unora. Mă plictisesc de moarte parte din bloggerii de la reader care scriu mai tot timpu’ despre aceleaşi lucruri, de obicei înteleg că în domeniul ală lucrează şi rămân abonat pentru că pot primi stiri din acel domeniu (uneori acele stiri îmi pot trezi interesul), în cele mai multe cazuri dau „mark as read” şi trec mai departe.

Cred că cu ocazia asta voi face şi o curăţenie prin Reader, să văd ce mai citesc şi ce nu, o seară bună!

Lasă un răspuns

