Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Back in town

M’am întors, gata distracţia, înapoi la internet, civilizaţie, televizoare, radio, stiri, presă etc. După o excursie de 9 zile sunt înapoi acasă. Sunt falit, puţin obosit, însă nu vreau acasă, mai vreau să mă plimb, să nu stau, să fac multe… Nu mai am bani.

Sentimentu este foarte ciudat, o să îmi ia timp să mă acomodez, până atunci, revin cu poze şi tot felul de povestiri.

P.S. Era să uit, m’am distrat grozav. 😀

3 responses to “Back in town

  1. jane Iulie 6, 2010 la 14:49

    cobreeeee.

  2. Tudor Iulie 6, 2010 la 15:09

    uai cobra lasa vrajeala:))

  3. Pingback: O parte a vacanţei, vreme de plumb şi jocuri de remi « Blog Prost…

Lasă un răspuns

