Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Pe drumuri de munte

Revin în legătură cu excursia mea, de data asta cu detalii şi poze despre drumurile pe munte, nu am făcut prea multe trasee, însă am colindat destul. A fost frumos.
În zilele în care am prins puţin soare am ieşit din casă pe câte o potecă, nu am mers prea mult, ieseam doar să ca să nu ne amorţească fundurile în cabană.

Umblând aiurea am descoperit că stainii mai au căruţe.

Am câteva poze făcute pe timp de noapte, pe o bezna mare, am reuşit să mă descurc cu aparatul foto al unui coleg, doar că pozele au iesit puţin „blurate”. Am pus şi o poză cu mine, mai mult pentru peisajul din spate

Partea interesantă a fost drumul pe munte, ne’am cazat o noapte la Staţia Meteorologică din Munţii Călimani, Vf Retitis, undeva la cota 2021. Peisajele extraordinare, vântul foarte puternic, am avut noroc de un cer cât de cat senin care să ne ofere o panoramă excelentă. Până la Staţie am fost duşi cu maşina (drumul era destul de lung şi fetele nu au vrut în niciun fel să urce pe jos),din Gura Haitii (satul în care am stat) până la Staţie se trece prin fosta Exploatare Miniera Călimani din care nu a mai rămas mai nimic, doar miros de sulf şi alte deşeuri, am citit că este în decurs de ecologizare, am văzut câteva utilaje, însă nu prea multă muncă.
Nu ştiu dacă aici se vede, însă credeţi’mă, este mult până jos.

Am pozat şi ce a ramas din cladirile care erau alcătuiau demult un micul „oraş” minier.

Cam atât, nu mai am prea multe de arâtat, cred… cum spuneam mai sus, peisajele au fost de vis, am vazut chestii de neuitat şi în timpul nopţii, lucruri pe care nu am reuşit să le pozez decent.

Un răspuns la „Pe drumuri de munte

  1. Pingback:Pe drumuri de munte,Lacul Iezer « Blog Prost…

Lasă un răspuns

