Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Pe drumuri de munte,Lacul Iezer

În continuare la ultimul articol vreau să zic câte ceva despre coborârea de la Staţia Meteo către Lacul Iezer Călimani, lac situat la aproximativ 1800m. Peripeţii la coborâre. După un drum cât de cât uşor pe platoul alpin, am dat de jnepeni, un drum anevoios, căzături. A ţin să menţionez că ne’am şi abătut puţin de la potecă, am luat’o cam de’a dreptu’ prin jnepeni, şi e oarecum greu să îţi croieşti drup pe acolo (fetele cre’că pot să îmi confirme cel mai bine :)) ) Nu am facut baie in lac, apa era destul de rece, am băut apa de la izvor, a fost o tentativă de ploaie care nu prea ne’a afectat cu nimic, însă am scos vreo 2 poze destul de mişto. În coborâre am admirat puţin bujorul de munte, si peisajul.


Urcarea înapoi la staţie a fost şi mai grea, am mers pe drum, drumul a fost lung, ne’am speriat că ne prinde ploaia, începuse să ne fie foame. La un moment dat ne’am despărţit, am mers în vreo 3 grupuri mai mici, drumul oricum era uşor de intuit însă unii vroiau să se oprească mai des, incepeam să avem halucinaţii, vedeam cum jnepenii ne arată muie , eram cu capul în nori, la propriu, chiar şi cu picioarele dacă mă gândesc mai bine. Am ajuns pe rând, fiecare abia aştepta să se schimbe de hainele traspirate, domnul de la Staţie a fost mai mult decât drăguţ, ne’a făcut focul în sobe, ne’a făcut şi de mâncare.
După atâta drum mi’am dat seama că am şi dat jos din burta pe care nu prea o aveam, eu chinuidu’mă să pun ceva kilograme. Aşa că dacă vreţi să slăbiţi, vă recomand un drum pe munte merită :)).

Lasă un răspuns

