Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Coborârea spre „casă”

Aşa începusem cu toţii să spunem la cabana din Gura Haitii, după o noapte petrecută pe munte, după o noapte in care nu prea am chef de dormit, după o dimineaţă umedă şi un drum obositor. Nu am făcut prea multe poze, nici nu prea am avut la ce, am întâmpinat o vreme rece şi puţin umedă la coborâre, ceaţă, aşa că peisajele spectaculoase au lipsit. O parte de potecă a fost destul de grea, multe pietre care o luau la vale sau de care ne împiedicam 

Spre capătul drumului, drumul sfârşindu’se în Exploatarea Minieră, am găsit ruina unei case, care din câte am înteles a fost a lu ‘nea Nicu Ceauşescu, nu garantez că e adevărat. Destul de mare „căsuţa”, 2 etaje plus mansardă, cate 4 camere cel puţin la fiecare etaj. Nu a rămas prea mult din ea, la fel ca şi restu zonei.

Lasă un răspuns

