Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Childhood memories

M’au apucat nostalgiile, mai mult sau mai puţin, nimic grav, doar mi’au venit în cap nişte amintiri.

E vorba despre tuburile cu cornete, mulţi din generaţia me’a ştiţi povestea, se adunau vreo 8-10 baieţi, toţi cu un teanc de hârtii bine decupate prinse la brâu, ţevi de plastic, cat mai frumos ornate, eventual în culorile echipei favorite de fotbal. Nu voi putea niciodată să uit, stăteam cu băieţii mai mari şi mă învăţau cum să trag, cine reuşea să dea pe bloc era un pic şmecher. Jucam stomata în curtea gării, undeva aproape de casă, ne ascundeam după copaci. Câte lacrimi când unu din noi primea din greseală o cornetă în ochi, te supărai şi plecai acasă, eventual îl chinuiai ziua viitoare pe cel ce te’a rănit în diferite feluri.
Am crescut mai mari, începusem să chinuim fetele, stateam la scara blocului, mereu pregătiţi şi cum trecea una care ni se parea mai „bună”, în termenii de azi, pac! o loveam la fund sau în păr, unde de obicei se prindea cel mai bine.

Acum mă uit pe geam, îl văd pe frate’meu făcând acelaşi lucru cu prieteni de’ai lui şi îmi dau seama că nu e chiar totul pierdut, poate totuşi există o şansă pentru generaţia care vine. În astfel de momente realizezi că nu i’a stricat de tot prostiile de pe calculator şi internetul, cel puţin pentru moment, o seară bună. 😀

3 răspunsuri la „Childhood memories

  1. Anca. August 13, 2010 la 21:28

    Si eu aveam odata „tevi d.alea de plastic” :)), cand eram mai mica.Vedeam toti copii cu asa ceva, si pana la urma l.am rugat.. ce vorbesc eu?! I.am impus:)) bunicului sa.mi faca si mie una, doar ca eu aveam o problema, chiar nu pricepeam cum se fac cornetele:)).Asa ca apelam si la bunica, ieseam afara cu o geanta plina, si umblam cu baietii ca fetele fugeau de asa ceva:)).Ajusesem printre profesionisti b-)

  2. Alex August 14, 2010 la 15:12

    @Anca. hahaha =))…asta nu am mai auzit, foarte drăguţ. Să înţeleg că nu îţi plăceau păpuşile :)).

  3. Anca. August 15, 2010 la 09:48

    imi placeau mai si papusile normal, ca.s fata:))
    dar ma fascinau tare mult tevile alea:))

Lasă un răspuns

