Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Zi caldă de sâmbătă

În caz că nu aţi observat, e cald afară.

După vreo 2 zile în care mi’am făcut de cap, cum ar zice mama, azi am stat liniştit. Căldura m’a doborât în casă unde noaptea e mai cald ca afară, având în vedere că locuiesc într’un bloc de garsoniere şi nu am noroc de izolaţie, eh…

Ieri şi alaltăieri am umblat aiurea, de la ştrand la bere, de la bere la ştrand, că doar e cald afară ce naiba. Am intrat şi la 2 noaptea în casă, spre nemulţumirea mamei care dă semne că nu are încredere într’un băiat serios ca mine :D.

A venit această zi de sâmbătă, zi în care nu mi’am mutat curu din casă decât să mă tund, pentru că era prea cald să mai stau cu mult păr în cap :)).

Cam atât, mâine îmi doresc să am o întâlnire şi cu Divinitatea, pentru că nu am mai fost de mult la slujba de Duminică, cum spuneam, băiat serios :)).

4 răspunsuri la „Zi caldă de sâmbătă

  1. Pingback:Zi caldă de sâmbătă - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. G August 22, 2010 la 00:34

    mergi la biserica?

  3. Alex August 22, 2010 la 01:16

    @G
    din când în când 😕

  4. G August 22, 2010 la 16:27

    nu ma asteptam de asta :)..sa mai scrii ca sunt interesante posturile tale..

Lasă un răspuns

