Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Scandal în noapte

– Iar ai băut!
– Aşa şi…?
– Copiii aştia,arătând spre un colţ, nu merită se te vadă beat! Plus nu mai spun de bani, cum stai cu banii, ieri ai luat salariul.
– Nu’mi scoate iar ochii cu banii.
– Nu’ţi scot ochii, doar că nu avem bani ca să îi dai aiurea pe băutură.
Într’un colţ, 2 copii, priveau puţin îngrijoraţi, televizorul încă mergea pe nişte desene animate, chiar dacă era târziu şi ei trebuiau să doarmă. Unul din ei mai auzise genul ăsta de discuţii, când nu putea să adoarmă noaptea…
– GATA, NU MĂ MAI CICĂLI! Am greşit da, nu o să se mai întample!
– Nu mai ţipa că sperii copiii!
– De parcă nu îs obişnuiţi…
– Nu trebuie să fie obişnuiţi! unul din ei e mic tare şi celuilalt îi trebuie linişte, trebuie să fie lucid, are şcoală mâine.
– Eu am plecat, simt că înnebunesc cu voi aici.
– Aşa e, fugi, ieşi afară, tu nu mai ai familie, te duci aiurea!
– TACI ÎN PIZDA MĂ’TI!

8 răspunsuri la „Scandal în noapte

  1. carbon14 Iulie 26, 2010 la 21:21

    Ce dragut ! Vecinii tai ?

  2. Alex Iulie 26, 2010 la 22:11

    Nu chiar…de fapt deloc. Tag’urile şi categoria ar trebui să spună totul 🙂

  3. vlad Iulie 27, 2010 la 01:08

    şi-am incălecat pe-o şa, şi v-am spus povestea aşa;

    the end 🙂

  4. Alex Iulie 27, 2010 la 12:28

    De fapt, povestea se termina dincolo de cuvintele mele…şi e mai bine aşa…
    This is enough to share… 🙂

  5. alexibad Iulie 27, 2010 la 15:38

    Aia cu : „Promit ca nu se mai intampla …” – clasica 🙂

  6. Pingback:Scandal în noapte - Ziarul toateBlogurile.ro

  7. yesterday August 10, 2010 la 23:31

    Cred ca stiu ce urmeaza dupa ultima fraza!
    o palma si la culcare!

  8. Loredana Septembrie 26, 2010 la 23:00

    te inteleg…perfect…am trecut prin aceeasi chestie..si stiu ca nu e vorba de vecinii tai….:(

Lasă un răspuns

