Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Dream holiday

Ştiu, nu am mai scris de mult pe blog, am fost departe de a putea face asta. Aşa cum spune titlul, am plecat într’o vacantă, iar. Sunt la un hotel de 5 stele, pe coasta de vest, in Beverly Hills, am reuşit să mă obişnuiesc cu MacBook’ul pe care tocmai l’am cumpărat, de aici, din L.A. Cel puţin ştiu să folosesc browser’ul şi Messengerul şi programe pentru poze şi muzică.

Totu’ e mişto, ieri am stat la un cocktail cu Kim Kardashian, am şi uitat de tâmpeniile din România. În fine, nici nu am putut să mă tin la curent, mi’a luat ceva timp să mă obişnuies numa’ cu diferentele de fus orar şi laptop’ul îl folosesc abia de ieri.Zborul cu avionul a fost bun, am crezut că nu îmi va pica bine, însă m’am înselat.

Sper să revin cu nişte poze până diseară (seara de aici, momentan e dimineaţă), până să plec în croaziera spre Hawaii.

S’aud numai de bine :D.

UPDATE M’am trezit :(.

Lasă un răspuns

