Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Tăcere

… cu asta v’aţi ales de la mine în ultimele zile, nu am mai postat nimic, mi’a fost lene să şi citesc alte bloguri/articole. Doar chestii scurte, stiri succinte etc.

M’a supărat o răceală (da, eu am un talent să răcesc vara) aşa că în timp ce alţii nu ştiau cum să se răcorească, eu căutam cât mai mult să nu beau sau să mănânc rece, pentru că gâtul este cel care a avut de suferit (eh, cola cu gheată, ingheţată, bere rece, amigdalele mele imediat s’au înfuriat).

Vreo 2 persoane au ţinut zilele astea să îmi amintească de şcoală. Nebuni oameni, e abia jumătatea lu’ august, chiar dacă nu am parte de acţiune de vacanţă ca alţii nu simt că aş vrea să îmi amintesc de şcoală în vre’un fel. Nu am ajuns nici pe departe să mă plictisesc atât de tare încât să mă gândesc la şcoală. Aşa că oameni buni, bucuraţi’vă de zilele de vacanţă şi lăsaţi’mă şi pe mine să o fac.

Banii nu prea mă dau afară din casă zilele astea, în fine nici nu prea am avut cum să ies cu gâtul umflat. Însă vă recomand pentru relaxare plimbări pe timp de noapte, liniştea urbană a început să ma fascineze. Dimineţile liniştite de week’end, liniştea perturbată de zgomotele unei maşini sau a „cocoşilor urbani” (am mai văzut comparaţia şi la altcineva da’ nu îmi mai amintesc la cine, pentru drepturile de autor) a.k.a. porumbei mă relaxează enorm. Am ajuns să mă plimb aiurea în loc să dorm.

Ar trebui să încerc să schimb atmosfera tristă de după ultimul post…în rest, NU UITAŢI CĂ E VACANŢĂ!

3 răspunsuri la „Tăcere

  1. Pingback:Tăcere - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Anca. August 15, 2010 la 14:40

    eh, talentu’ asta nu.l ai numai tu:))

  3. sunetul-mai-tare August 17, 2010 la 08:09

    cel mai mare chef de distractie il ai pe timpul scolii, in vacanta nu pare asa de interesant:)) si cand stii ca incepi in octombrie, deja te apuca plictiseala..

Lasă un răspuns

