Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Rămânem amici? NOT!

O replică întâlnită la sfârşitul mai multor relaţii, o replică, în spatele căreia, după părerea mea, se află multă ipocrizie.

Am văzut peste tot despărţiri, divorţuri and stuff like this. Tot timpul se încearcă ideea de: „rămânem prieteni”. Stupid, această relaţie de prietenie, în general, nu mai poate exista, pentru că în realitate niciuna dintre părţi nu ar putea’o accepta. În urma unei relaţii rămâne loc doar pentru:

  • Uneori respect reciproc. Când despărţirea se face pe cale amiabilă, cei doi sunt de acord să rupă legătura şi să îşi vadă fiecare de viaţa lui.
  • De multe ori ură, mai mult sau mai puţin reciproc. Niciunu nu vrea să mai audă de celălalt şi tot timpu se găseşte să spună ceva rău despre fostul/fosta, sau despre actualul/actuala prieten(ă).
  • Ne mai futem din când în când în caz că nu ne găsim pe altcineva. Se întâmplă des să apară şi împăcarea, cei doi având impresia că se redescoperă.
  • -Salut! -Salut! … şi nimic mai mult. E ceva mai puţin decât relaţia de respect, cei doi nu se evită însă nici nu se bucură prea mult când se întâlnesc.

Evident sunt de multe ori şi excepţii, oameni care se înţeleg perfect după o despărţire, care ţin legătura, care ies impreună etc.

Ideea asta o am de mult în cap, doar că acum am avut cheful necesar să o afişez pe blog. În fine, mi’a fost lene să afişez orice altceva. Da’ asta e altăpoveste 😀
Ah, puteţi să mă contraziceţi.

6 responses to “Rămânem amici? NOT!

  1. Pingback: Rămânem amici? NOT! - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. G August 23, 2010 la 14:55

    da cam asa e …

  3. Alex August 23, 2010 la 19:34

    @G …eu ziceam ca ma poti contrazice :)))). Da’ dacă nu poţi asta e :))

  4. Anca. August 23, 2010 la 23:03

    pai nah, de contrazis nu am cum sa te contrazic..
    cam asa e frate.
    de multe ori am spus „ramanem prieteni”, dar de putine ori s.a si intamplat.Adica eu una nu pot sa trec peste de fiecare data, nu pot sa ma gandesc la situatie ca si cum nu s.ar fi intamplat nimic.Si de multe ori evit contactul cu persoana respectiva.. asa ca nu prea e valabila faza cu „ramanem prieteni”..

  5. V Septembrie 2, 2010 la 17:51

    Depinde de foarte multi factori. Cum e el, cum e ea. Dar de obicei nu se poate pastra o relatie de prietenie, caci unul dintre ei inca mai este afectat. Nu vorbesc de cazul in care totul se produce pe cale amiabila. Chiar si dupa mult timp, poate sa mai existe ceva „firmituri”.

  6. hcristinah Septembrie 18, 2010 la 01:01

    toate chestiile astea pe care le-ai scris sunt pentru situaţiile când persoana respectivă nu ţi-a fost prieten/ă înainte de a-ţi fi iubit/ă. da-i bine c-ai amintit şi de excepţii. unii oameni se înţeleg mai bine ca prieteni decât ca iubiţi. părerea mea..

Lasă un răspuns

