Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

De ce scriu atât de rar

…pentru că de la o vreme chiar dacă stau sau nu acasă, am senzaţia că nu am timp să mă ocup de blog.

Îmi place, blogul meu prost, îmi face plăcere să scriu. Tot timpul însă am fost un leneş, fac lucrurile după cum am chef…după o cugetare simplă o să înţelegeţi că nu prea am chef de scris…

Nu am inspiraţie…sau nu o caut, aşa ca cei care au prea multă, mă pot împrumuta… În plus, m’am gândit să nu scriu doar de dragu de a scrie, îmi pare rău pentru cei ce vin aici zilnic cu speranţa că vor găsi ceva nou.

Una peste alta sunt mai activ pe twitter…

Nu promit că o să încerc să scriu mai mult şi da, încerc să nu mentionez nimic despre începerea şcolii 😀

8 răspunsuri la „De ce scriu atât de rar

  1. Pingback:De ce scriu atât de rar - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. abbilbal Septembrie 9, 2010 la 23:01

    Vrei, nu vrei, şcoala va începe, căci viaţa îşi urmează liniştită cursul normal. După cum normal este să scrii numai când ai chef, iar cum cheful vine cu chef, scrie doar când eşti inspirat, inclusiv despre şcoală, căci viaţa de elev este frumoasă şi nu o vei uita nicicând.

  3. Alex Septembrie 10, 2010 la 00:00

    da’…şi eu mă împac cu ideea că scriu mai mult odată ce începe şcoala… vom vedea

  4. Alex Septembrie 10, 2010 la 13:09

    @Anca. „b-)” nu prea e un comentariu…nu crezi? :))

  5. Anca. Septembrie 10, 2010 la 13:12

    Pai ce sa mai zic, ma lasi fara cuvinte, daca l.ai scris special pentru ca ti.am zis eu b-) :))

  6. Moisa Ionut Septembrie 14, 2010 la 20:51

    da, mai bine nu scrie nimic de inceperea scollii ca am facut-o eu si sunt in depresie acum :))

  7. Pingback:Exerciţiu motivaţional « Blog Prost…

Lasă un răspuns

