Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Exerciţiu motivaţional

Motivaţia tot timpu’ a jucat un rol important în executarea oricărei acţiuni. Nu e neapărat vorba de mine, în general omu’ nu face bun dacă nu este bine motivat. Nu mai punem ca românii au cerut tot timpu’ un motiv cât mai bun pentru a merita sau sau nu efortul depus.

Acei câţiva cunoscuţi care îmi citesc blogul, au fost dezamăgiţi când au văzut că nu mai reuşesc să postez nimic. Revenind la faptul ca scriu rar, sunt şanse să fi realizat că de fapt îmi lipseşte motivaţia. Am mai avut probleme cu scrisu’, când eram plecat, când nu aveam timp, când nu aveam chef şi inspiraţie, însă acum pot spune că problema este motivaţia. Ce îmi lipseşte exact ca să’mi ating optimul motivaţional nu ştiu. Poate bloggingul nu e pentru mine, poate sunt prea mulţi părerişti ca mine pe internet şi e clar că unul în plus nu contează. M’am gândit să îmi iau domeniu si host, nu poate fi chiar atât de scump, şi rezultatele am înţeles că se simt. Însă am altele pe cap, că trebuie să recunosc sau nu şcoala trebuie să fie pe primul loc şi bine’nţeles viaţa personală.

Am mai spus’o şi’o repet, îmi place sincer să scriu, mai ales când ştiu că sunt citit, chiar dacă sunt cunoscut doar într’un cerc restrâns, tot timpul îmi va face plăcere ca cineva să îmi aprecieze aberaţiile citite de aici.

În plus nu ştiu despre ce să scriu. În blogosferă au început să crească blogurile de nişă, ceea ce pe mine nu mă ajută având în vedere că mie nu îmi place să scriu despre aceleaşi chestii tot timpu’ pentru că nici nu îmi place să citesc mereu aceleaşi teme. Nu sunt specializat în nimic, nu sunt pasionat exclusiv pe ceva anume, de aceea se întâmplă ca azi să scriu despre sport şi maine despre vreo chestie ştiiţifică care mi’a atras atenţia.

Efortul de a scrie cum scriu eu, şi mulţi alţii, nu e mare doar că atunci când nu câştigi cu adevărat ceva din ceea ce faci parcă nu îţi prea vine să faci, ştiţi voi, timpul înseamnă bani.

One response to “Exerciţiu motivaţional

  1. Pingback: Încerc, încerc…cât să încerc? « Blog Prost…

Lasă un răspuns

