Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Social life reset

O chestie la care mă gândesc de ceva timp… nu sunt sigur câţi dintre voi v’aţi dorit până acum aşa ceva. Mulţi şi’au dorit probabil să o ia de la început cu o relaţie, să dea timpu’ înapoi pentru a îndrepta o greşeală, de fapt, toţi vă doriţi sau v’aţi dorit asta.

De ceva timp trăiesc cu ideea de: ” cum ar fi dacă aş ajunge undeva unde nu cunosc pe nimeni, unde nu sunt cunoscut de nimeni?”. La liceu am intrat la aceeaşi şcoală la care învăţasem şi în gimnaziu, eram cum s’ar spune „de’al casei” şi nu a fost nevoie să îmi fac neapărat prieteni. M’am mutat o singura dată cu familia, şi atunci tot unde eram cunoscut, cu alte cuvinte niciodată nu am fost băiatul cel nou. De multe ori mă gândesc cum va fi la facultate, chiar dacă mai e mult până atunci. Oricum, sunt sigur că şi acolo vor fi oameni pe care îi cunosc, singura soluţie ar fi să plec in Vest, să fac facultatea în Anglia sau pe’acolo.

Un buton de reset ar fi foarte interesant, pentru a fi pe picioarele mele, să văd cum m’aş putea descurca… pe cealaltă parte, ar mai fi singurătatea, cel puţin la început…

Photo

3 răspunsuri la „Social life reset

  1. Pingback:Social life reset - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Loredana Septembrie 26, 2010 la 22:58

    ce sa zic…eu sunt total invers
    toata viata mea…am fost fata cea noua…
    mereu mi am dorit sa trec prin ce treci tu….sa fiu cea veche….sa ma simt altfel…mai apropiata..
    Din pacate mereu m-am mutat de colo colo…si mereu ma simteam straina…

  3. ovitrif Decembrie 22, 2010 la 21:50

    E nevoie de butonu ala, altfel dai prea mult de oameni care se mint si vor sa te minta si pe tine ca te cunosc, si te judeca de parca ai fi aberatiile din capul lor cu privire la tine.

Lasă un răspuns

