Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Încerc, încerc…cât să încerc?

Tot nu îmi iese, tot odată la 2 săptămâni scriu…încep să cred că nu mai există speranţă… Cheful mă părăseşte de la o zi la alta… tot mai mult.

Ar fi lucruri despre care să scriu, s’au întâmplat mai multe de ultima dată când m’aţi citit, însă pur şi simplu’ nu am avut chef să scriu despre ele…probabil în situatia de faţă mă ocup mult mai mult de viaţa mea personală, încât mi’e prea lene să mă mai ocup şi de cea virtuală.

Totuşi să vă zic câte ceva, ca să nu zic că nu am spus:

  • anul ăsta sunt organizator la Balul Bobocilor la mine la liceu, nu e ca şi cum m’aş mândri cu asta, da’ am ţinut să precizez având în vedere că activitatea asta îmi ocupă ceva timp.
  • am o prietenă, totul e bine
  • nu reuşesc să învăţ deloc pentru şcoală, da’ cel puţin stau treaz la orele de mate ca să nu se mai repete situaţia de anu’ trecut

În rest încerc să mai citesc câte ceva, mai văd un serial, şi stau pe facebook… frate’meu a făcut rost de o chitară, mă distrez şi eu cu ea de câteva ori pe zi…

În altă (dez)ordine de idei, cre’că mi’am pierdut din spiritul meu notoriu de cârcotaş, cel puţin pe blog, asta, sau lenea a ajuns pur şi simplu’ la apogeu, oricum, încă nu am motivaţie

Pace vouă!

13 responses to “Încerc, încerc…cât să încerc?

  1. Pingback: Încerc, încerc…cât să încerc? - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Alina Octombrie 17, 2010 la 23:11

    Ce ar fi sa nu mai incerci? Sa-l lasi asa, o vreme. Ai grija de tine, de ea, de scoala. Si cand vei avea ceva de scris, vei scrie. Nu e ca si cum trebuie sa scrii, doar stii asta. Acum ai alte activitati, mai importante, zic eu. Ocupa-te de ele si va veni si cheful de scris. Sunt sigura 🙂
    Ai grija. Succes 😀

  3. Alex Octombrie 17, 2010 la 23:14

    păi, cam asta fac, doar că mi se pare că neglijez blogu’ mult prea mult… da’ ai dreptate, nu trebuie sa scriu 😀

  4. ovitrif Octombrie 18, 2010 la 22:12

    Filozofia (nu spune nimic de z) unei vieti fericite e sa faci ce iti place, sau sa iti placa ce faci. Nu scrie atat timp cat nu iti place, doar te chinui, iti ingreunezi viata, iti ucizi creativitatea si intuitivitatea. Lasa ca o sa-ti vina cheful, si va merge totul ca pe roate 🙂

  5. Alex Octombrie 18, 2010 la 23:50

    @ovitrif interesant punct de vedere, merci de susţinere, si btw, bun venit pe aici :D.

  6. ovitrif Octombrie 19, 2010 la 00:09

    Sper sa reușesc sa stau cât de mult : ) )

  7. Alex Octombrie 19, 2010 la 00:30

    „Intra cine vrea rămâne cine poate” :))

  8. Moisa Ionut Octombrie 19, 2010 la 19:08

    lasa blogul, lasa scoala, lasa prietena si ia chitara-n brate :)))

  9. Cornel Octombrie 19, 2010 la 20:24

    @Moisa Ionut
    Girldfriends suck ala are doua intelesuri. Tu nu prea ai prins-o…

  10. Alex Octombrie 19, 2010 la 21:41

    @Cornel
    Canti la chitara ==> trag fetele la tine…
    @Moisa Ionut
    asta sa fie logica 😕 ?

  11. Cornel Octombrie 20, 2010 la 19:18

    @Alex
    Esti prost. Cum sa fie aia logica cand a zis sa lasi prietena? Mai treci pe la doamna Iorga la logica:))

  12. Alex Octombrie 20, 2010 la 19:21

    @Cornel
    mi’a scăpat … :))

Lasă un răspuns

