Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

La un local:

Nu ştiu exact ce îmi veni să scriu, dar e bine că se întâmplă…

Vreau doar o părere, voi ce pretenţii aveţi de la un local în general? Prin local să înţelegem un loc în care mergi să stai să bei ceva, să poţi o discuţie, să te relaxezi şi să socializezi. Nu club/discotecă sau alte chestii de genu’ ăsta.

Având în vedere că mi’a fost dat să intru în diferite feluri de localuri, vrând-nevrând, mi’am făcut o oarecare idee despre unde să intru şi unde nu.

Fiind în general nefumător, obişnuiesc să ocolesc zone de fumători într’un local, un local care nu are zonă de nefumători deja are o mare bilă neagră. Nu îmi plac locurile zgomotoase, dacă nu e club, muzica trebuie să cânte în surdină, astfel încât să te poţi auzi cu celălalt om de la masă şi în acelaşi timp să te poţi bucura de o muzică bună.
Că veni vorba de muzică, eu obişnuiesc să merg undeva să beau ceva şi să mă relaxez, deci degeaba e dată muzica încet, dacă e heavy metal (no offense for lovers); nici muzică techno de te ridică de pe scaun nu prea e bine să pui, de obicei mă dau în vânt după muzică chillout (raggae, trance etc)…
Orice local, pentru a fi cât mai ok, ar trebui să servească şi ceva de mâncare. Pe oricine poate să îl apuce foamea şi atunci e cel mai bine să poată comanda un sandwich, o salată sau alte aperitive uşoare… Îmi plac mai mult localurile intime, în care se învârt tot timpul acelaşi tip de oameni… Nu caut în mod special fiţe, chiar dacă mă dau în vânt după locurile mai exclusiviste. De obicei contează şi persoanele cu care merg, de preferinţele celorlalţi…

Acum voi! 😀

8 răspunsuri la „La un local:

  1. Pingback:La un local: - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. andrei Octombrie 23, 2010 la 10:03

    doua sugestii:
    1.curtea berarilor -muzica buna,mancare,bere(sau altceva)
    2.clubul bursei-la fel..muzica buna(uneori poate prinzi o formatie care canta)

  3. Alex Octombrie 23, 2010 la 11:35

    @andrei
    stiu despre curtea berarilor, este clar un loc foarte bun în care să ieşi la o bere cu baieţii :))

  4. Nicky Octombrie 27, 2010 la 14:57

    De acord cu tine!

    Dar pentru mine conteaza si personalul angajat in localul respectiv…

    Degeaba au muzica si mancare buna daca serviciile sunt proaste…

  5. Alex Octombrie 27, 2010 la 17:36

    @Nicky
    corect, in general contează şi personalul, numai că personal eu am fost dezamăgit de personal peste tot pe unde am fost, m’am resemnat cu ideea că peste tot e prost şi n’am mai luat în calcul. Dar încă mai sper…

  6. Popescu Alexandru Octombrie 29, 2010 la 18:46

    buna aia uc clubul Bresei :)) cred ca vine de la multa bere nu ? :))

  7. Popescu Alexandru Octombrie 29, 2010 la 18:47

    si mai buna aia cu …is prost si nu stiu sa citesc sau ma gandeam prea mult la clubul presei 😀 :))

  8. Jocuri gratis Decembrie 9, 2010 la 08:31

    Nu am cine stie ce pretentii atunci cand vine vorba de un local, doresc sa fie elegant si personalul de acolo sa dea dovada de bun simt.

Lasă un răspuns

