Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Dată cu importantă istorică

24 ianuarie este o zi cu importanţă istorică pentru noi, românii (ştiţi voi, un nene pe nume Cuza a fost ales şi în Moldova şi în Ţara Românească Domnitor, astfel realizăndu’se unirea principatelor pe undeva pe la 1859) Pentru mine are o valoare in plus pentru că în fiecare an în această zi devin mai bătrân.

Nu am mai scris aici de 3 luni şi acum revin pentru a cerşi urări de bine, halal de mine nu?

Anyway, de astăzi, 24.01.2011, sunt major. Pot să fac legal tot ce am făcut şi până acum şi încă câteva chestii. În plus evident am şi mai multe griji; cum ar fi că mama mă poate da afară din casă acum ( nu mai pot apela la protecţia copilului), sau că trebuie să am grijă să nu cumva să fiu denunţat de minore :))

Ce’mi doresc? Evident, fericire şi…ca să fiu in trend cu ce’i ce devin majori, carnet de şofer ( sper să mă apuc cât mai curând de şcoală), în rest, ce va fi să fie…

Am încheiat.

P.S. Eh, tot astăzi apare un episod nou din serialul „Gossip Girl” la care da, am început să mă uit doar că mi’a fost lene să vă spun. În fine, probabil îl voi vedea marţi.

2 răspunsuri la „Dată cu importantă istorică

  1. Pingback:Dată cu importantă istorică - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. andrei Ianuarie 24, 2011 la 01:24

    oho..la multi ani!inca mai stai in casa?si inca nu esti la sectie?:)))

Lasă un răspuns

