Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Probleme emoţionale

Cred că reîncerc o noua descătuşare în ceea ce priveşte blogul meu. Faptul că n’am mai scris de mult cre’că m’a afectat în viaţa viaţa reală. Nedescărcându’mă aici ţin să cred că a avut un impact asupra psihicului meu şi aşa puţin instabil… în fine, iar bat câmpii.

Cât timp nu am scris am avut anumite piedici în procesul de autocunoaştere… dacă într’un timp am avut stări proaste în urma constatării că nu am şi nu am avut sentimente adevărate pentru nimeni de’a lungul vieţii mele momentan scurte, acum am probleme în recunoaşterea lor şi nu sunt sigur dacă sunt cu adevărat reale. Însă tot rece sunt, în majoritatea timpului continui să îmi ignor sentimentele şi pentru că asta am făcut tot timpul acum mi’e greu să îmi dau seama dacă ce simt în anumite momente este adevărat sau nu…
În plus, faptul că de la o vreme încep să simt, sau încerc să simt ceva pentru cineva, mi’a scăzut din capacitatea de a ieşi usor din stări proaste, stări care acum persista ca un parfum scump…(ce comparaţie, nu? :)))) )

În altă ordine de idei nu găsesc vreun motiv pentru care aş simţi ce simt…da’ cum se zice: „there is no reason for love” right… ? Şi pentru că pe blog nu am zis, sunt singur de ceva vreme… acum mai singur ca niciodată.

9 răspunsuri la „Probleme emoţionale

  1. Doru Ianuarie 27, 2011 la 02:03

    Tipul acesta de probleme emoționale să tot ai…

  2. Alex Ianuarie 27, 2011 la 10:28

    La varsta mea cre’că e ceva oarecum normal nu?

  3. Doru Ianuarie 27, 2011 la 16:59

    Iartă-mă, dar nu îți cunosc vârsta. În pricipiu, tipul acesta de probleme pot fi abordate. Sunt altele care devin adevărate piedici în viață.

  4. Doru Moraru Ianuarie 27, 2011 la 23:25

    Și să fie în sesiune, ca să simți dilema emoțională cât mai bine 🙂

  5. zazyi Februarie 7, 2011 la 00:21

    no worries..
    nu esti singurul (de parca asta ar fi o consolare:)) )
    acu’ ceva timp ma bantuia si pe mine chestia asta, dar acum parca mi-a trecut…parca..si singurul lucru care m-a ajutat a fost faptul ca am avut prietenii langa mine 🙂

  6. Alex Februarie 8, 2011 la 16:51

    @zazyi eu nu prea am prieteni 😕

  7. zazyi Februarie 10, 2011 la 14:56

    atunci cred ca ar fi timpul sa devii mai sociabil si sa-ti faci 😉

  8. Alex Februarie 10, 2011 la 22:34

    În general sunt sociabil, doar că nu mă grăbesc să am încredere în oameni. Prieten nu e chiar termenul pe care îl folosesc pentru oamenii cu care mă distrez în timpul liber.

  9. UNU' Iunie 18, 2011 la 15:49

    blogul asta e ca un fel de laba intelectuala pentru tine…
    „dacă într’un timp am avut stări proaste în urma constatării că nu am şi nu am avut sentimente adevărate pentru nimeni de’a lungul vieţii mele momentan scurte, acum am probleme în recunoaşterea lor şi nu sunt sigur dacă sunt cu adevărat reale.” hmm .
    un sfat ar fi sa citesti, mai mult, sa astepti vreo 2 ani, prin autosugestie sa iti imbunatatesti increderea in sine si te vei simti ca un zeu

Lasă un răspuns

