Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Dacă vă întrebaţi ce mai fac

Pierd nopţile… ori stând pe Facebook, ori filme, ori prin cluburi(heh, sunt major ce pula mea), ori pur şi simplu nu pot să dorm şi stau treaz pe întuneric… motive? nefericirea…

Urmăresc serialele cu care sunt la zi şi anume „Lie to me”, „The Mentalist” şi „Gossip Girl” (hai nu râdeţi)…

N’am reuşit să mai termin o carte de aproape un an, pentru şcoală nu învăţ(şi se cunoaşte)… pierd timpul în cele mai inutile moduri…

Am început să fiu negativist, cel mai probabil din cauza mediului, situaţia financiară nu e bună, emoţional aţi văzut că o duc prost… da’ cel mai important e că nu reuşesc să mă regăsesc. Sunt tot mai puţine momentele în care mă distrez şi atunci arăt doar o bucurie parcă falsă de moment.

Au trecut sărbătorile fără ceva neapărat notabil, abia dacă mi’am dat seama că au fost sărbători. Am lenevit toate zilele acelea de vacanţă şi de revelion am băut…

Nu am mai fost de mult la biserică de vreo 3 luni…

6 responses to “Dacă vă întrebaţi ce mai fac

  1. Cornel Ianuarie 28, 2011 la 06:31

    Si inainte de revelion ai baut… Si dupa revelion… =))

  2. Alex Ianuarie 28, 2011 la 12:58

    şi o să mai beaau :))))

  3. str3n6arizza Februarie 2, 2011 la 09:52

    Eu urmaresc serialele Californication, Pinguinii din Magadascar si Modern Family momentan (pe vplay)

  4. Alex Februarie 2, 2011 la 15:01

    de Californication am auzit… mă gândesc şi eu să apuc să il urmăresc…
    restu nu’mi sună deloc incitant :))

  5. zazyi Februarie 7, 2011 la 00:14

    si mie imi place Lie to me 😀
    si Gossip Girl 😛

  6. UNU' Iunie 18, 2011 la 15:40

    criza adolescentina…

Lasă un răspuns

