Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Ca s’alungam plictiseala

Având în vedere că fericirea a devenit o iluzie în ultimul timp pentru mine, m’am gândit să îmi fac timp pentru distracţie… şi, slavă Domnului de asta nu pot să duc lipsă…

Ce trebuie? Băutură, muzică si oameni care să danseze pe ea… a da şi băutură. Cam asta e remediul pentru starea mea proastă de zilele trecute, heh, am un presentiment că va reveni… irelevant, momentan.

Problemă, nu aveam un obicei să o tin din petrecere în petrecere aşa că acum când am început tare mi’am dat seama că tre’ să o las mai moale…că heh, ştiţi voi, criza… totuşi cre’ca ar trebui să profit de buna dispoziţie cât timp o am.

P.S.
Să nu mai aud de oameni care spun că nu ascultă şi nu dansează niciodată pe manele… serios, m’am lămurit, că vă place, că nu vă place, tot merg, tot dansaţi… (hai, spuneţi’mi că sunt un cocalar manelist, interesanţilor)

P.P.S
Am scăpat în articol piesele care le ascultam când l’am scris 😀

5 responses to “Ca s’alungam plictiseala

  1. Cristi Februarie 4, 2011 la 03:17

    maneaua e buna la o petrecere cu bautura 🙂

  2. Alex Februarie 4, 2011 la 22:15

    @Cristi
    nu prea este petrecerea petrecere fară băturuă :))

  3. zazyi Februarie 7, 2011 la 14:30

    saptamana trecuta a fost Suie Paparude in Oradea 😐
    si si acuma imi pare rau ca n-am ajuns sa-l vaaaaad 😦

  4. Ana-Irina Iorga Februarie 11, 2011 la 22:47

    @Cristi maneaua e buna la o petrecere cu bautura
    @Alex nu prea este petrecere fara bautura

    Rezulta printr-un silogism ca :
    Nu prea este petrecere fara manea ?

  5. Alex Februarie 12, 2011 la 01:22

    @Ana-Irina Iorga
    prin silogism da, asta rezultă, iar cuantorul „prea” spune clar că sunt şi pretreceri fără manele…corect?

Lasă un răspuns

